Sense063 - Änkan (Låten för alla riktiga blejzare)
Den här låten kom med mitt album April April som släpptes på min sida nyligen. Den innehåller totalt åtta spår som binder en stark skriva med stora kontraster låtmässigt. Gillar det du hör? Klicka här för att starta ner laddningen ! Det är direktlänk med en snabb hastighet. Kolla upp lite mer? Klicka här för att komma till min sida . Våga vara dig själv, våga visa kärlek, våga vara äkta! Bless our souls
soft låt, fortsätt :)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Detta diggade jag, jag trodde först att det skulle vara någon p12 som hade gjort den så jag var tvungen att kika, men du var fet mannen, utan tvekan! Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Skön låt fan.. Bra mixat..
Tyckte det var soft. Övertungt beat! :) Är det Rockit på prodden? Hur som helst, det låter soft. Förutom att ditt röstläge är väldigt lugnt och det låter likadant hela tiden. Hade varit skönare om du lekt med din röst och så vidare. Men i helhet bra. Ger även ett plus på denna låt eftersom jag har ett Sense063 klistermärke på min snowboard! :D
Dra åt helvete!
kungen - Det vet du, bless yaforslund35 Jasså.. du som skulle få dig ett gott skratt fick istället något soft att chilla till, vem ska klaga eller hur? ;)MjR - Tack , bless yaEntertainment - Japp det är Rockitbeatz som producerat. Det är bara hojta om du ser mig nånstans så får du en bunt klistermärken , antar att du är från ösd ;)
Ni som gillar va ni hör.. glöm inte att ladda ner också!
Moderator
2010-01-04 16:59
Diggade mixen som fan =) skön shit detta :D
//TW
shitmannen - sitter med en gås i handen och fantiserar om en änka ? =D
Postar en till låt här som hittills fått tummen upp.
tyngsta beatet jag hört nånsin
Hols P21 - Vilken av dessa låtarna menar du? Änkan eller Prinsessa det är intressant att se vad folk tycker. Det har varit väldigt olika favoriter hos dom som lyssnat på hela skivan. Det finns en för alla smaker på skivan verkar det som :) tack vare att jag varierade mycket.
Vad händish låå.. det måste finnas fler här som vill tycka till ?! ;)
Shit iz blazin, this shit iz making em people ligt dat blunt N puff puff n neva pass
livet är en skola och änkan är min rektor
_suspect_ hehe ..det är kanske därför inte alla kommenterar låten, folk blir för stukade av beaten ^^ flyr in i dimman med änkan och somnar in ;)
Hols aiight mannen.. tack för det tipsa gärna fler snubbar att lyssna, folk uppskattar bra tips ;)
Denna kommer nog följa med mig på lite "suddigheter" ;)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Hehe fet låt i helhet, rappen är ganska tråkig men beatet är tungt!
va?
forslund35 - Soft! får önska dig en trevlig stund då ^^ kul o höra att folk verkligen kan njuta av ens musik. Man får ner hela skivan inkl. Änkan via direkt länken längst upp i tråden. enjoy
pool- Okej tack för din feedback.. lyssna på fler låtar på min
myspace :)
Finns det inga fler som vill tycka till ?!
Nja, låten gillades tyvärr inte, men tycker att det är kul att de finns någon som gör blazelåtar, det behövs fler i Sverige! Ska tanka albumet för att höra om det finns något annat som kan spelas :) fortsätt med vad du gör, and pass dat white widow!
psaico Hehe , låter som ärliga ord. Gör så hoppas någon annan låt faller dig i smaken :) Peace
Prinsessa har du ett röstläge likt Admalish men soft fortfarande.
FlowziiK shu.. har inte hört talas om han, borde jag känna till han? hursomhelst enjoy , tanka skivan ^^
Producent
2010-01-06 20:05
Låter bra. Men jag tycker det är en jävla skillnad på punda & Blazea.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dopeness Tack Andra kanske uppfattar dig petig men jag förstår vad du menar, kan hålla med om det. Dock brukar vissa uttryck/ord i olika kretsar uppfattas med olika stor kraft, om du förstår vad jag menar? Tänkte inte så mycket på det när det spelades in heller.. tror folk tar det med smula salt. peace
Producent
2010-01-06 23:24
Tungt shit, nuff said.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
skriver här så jag kan tanka låten när jag kommer hem
tobbskii ..det gör du rätt i mään :)
Bra musik brukar uppskattas men inte alla lyckas hitta fram till den,. så missa därför inte denna
dope låt heller :)
" why not när hela skivan är så jävla dope "
Vart är alla loooocos som gillar feta grejer.. ?
En till upp, för det är för bra för att sovas på!