I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spiken - Damn Vilken Brud (Ft. Ensam Själ) [Prod. CCC]

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-12-29 21:35

Spiken - Damn Vilken Brud (Ft. Ensam Själ) [Prod. CCC]

Tja!

Saker börjar äntligen komma igång i samband med albumet!

Detta är då första singeln till det kommande albumet Det Här Är Min Stil som inte har någon release satt än, men det jobbas för fullt på den! :)

Denna låt heter då Damn Vilken Brud och är en humorfylld låt som handlar om en tjej som jag i praktiken vill ha till alla medel!

Produktionen av beatet står producenten CCC för, grymt shit kan jag lova!
Refrängen står sångaren Ensam Själ för!

Rappen i verserna och mixen står då jag för, grymt nöjd med dessa!

Så, till saken.

Vore kul om ni här på Whoa kunde kolla in & säga vad ni tkr då detta trots allt är min första singel till albumet och denna låt har det slitits med länge haha!

Så langa en kommentar vad du tkr när du lyssnat, vore fint.

Inge mer än så, check it out på min myspace!

Spiken - Damn Vilken Brud (Ft. Ensam Själ) Prod. CCC

Peace!

/Spiken

CCC`s myspace!
Ensam Själs myspace!

2009-12-29 22:57
Fet som fan :)
Haft den ett tag, töngt att du droppar den!
Du flowar riktigt fett, och din röst är perfekt till sånt här shit, galet bra :)

Men reffen tycker jag inte riktigt passar, även om han är duktig på att sjunga. Men jag tycker som sagt inte om den, inte på denna låt. But heeeey - That's just me!

Fortsätt droppa boy, pz!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic
Producent

2009-12-29 23:15
Som jag sa mannet ! Mysig låt=)
Flyger fritt, landar platt
Rappare

2009-12-30 01:34
Thanks grabbar! Kul att ni gillar den! :) Och ja reffen kanske är lite av en smaksak faktiskt, men jag älskar den! :D

men skulle va sjyst med lite fler kommentarer och synpunkter! :)
Rappare

2009-12-30 17:40
Ja men kom igen nu!...
Rappare

2009-12-30 23:04
Påminner om någon söt Lilla melodifestival låt i början faktiskt.. kanske bara är jag som tänker så ;) Nej men ja tyckte det var nice! Skön röst o flow. Jag tänker på en blandning av Allsång på skansen, glass, gröna lund och skolan, men det var nice ändå ;)

pääyyeesss
www.myspace.com/lizenmusic
Rappare

2009-12-31 02:07
Liza_: hahaha, där ser man, där ser man! :) Finurligt du haha allsång på skansen! :D
Men nåååån fler iaf, shit...
Rappare

2010-01-03 14:34
last shoot on this one then...

2010-01-03 14:52
-shit sjukt fet låt grabbar. Gillar den rakt igenom. Beatet är tvär sof lika flow och text =)

Big up på denna :D

Sov inte whoa kommentera

One // Malin

Rappare

2010-01-04 18:22
Tackar Malin, jätteroligt att du gillar den! :)

2010-01-04 21:30
som jag sa tidigare, reffen borde slängas ;D
Rappare

2010-01-05 18:03
lugn nu :) Haha, men jag vet att reffen är en smaksak så alla kan inte gilla :) Jag diggar den så den stannar! :D haha :)
Rappare

2010-01-06 12:15
Shit... Up in this!

2010-01-06 13:34
soft beat! , texten va nice, flowet lite tråkigt ibland men ändå bra! keep it up/N

2010-01-06 15:19
Riktigt skön låt, dock förväntade jag mig lite mer gung i det hela när jag såg låttiteln, men fett ändå, Big Up!

2010-01-06 16:17
haha är de bara jag som tycker att beatet inte alls passar ihop med temat?...

Vers 1; jorå de funkar!

reff: helt usel, ingen sångröst alls den som nu sjunger, falskt tonläge & sång från halsen inte magen. dålig ordrörelse & så måste personen lära sig artikulera med munnen..

vers 2: de här funkar oxå.

vers 3: samma där, helt aiit!

Helhet: Detta här var faktiskt inte så bra! trodde jag satt på fel låt, den va för snäll.. typ asså fel beat till detta temat.. trodde de skulle va lite club i de hela, nej men mer inlevelse tack & känlsa för de som produceras. Kanske skulle lagt mer tid på låten!

Well, im no hater jus tellin'ya the truth!

Marius

2010-01-06 16:18
Btw! CCC du är dödlig på beats! Starta upp med lite RNB du har de i dig!! ;)

Rappare

2010-01-06 20:35
Tackar grabbar, och extra tack till Marius som langar lite kritik, alltid intressant att höra vad man måste jobba på! :) Ska ta åt mig av det där till fortsättning, kul att du kollade in även om det inte gillades man! :)

/S