Kewd, Silver, Erikk - Skevast vinner (session) WALLA. En go session vi drog igång mitt i natten efter diverse olika substanser och oseriöst pokerspelande..GAME, helt enkelt.. Introt är galet haha. Är du skev?Intro "poesi" - kewd hahaVers 1 - SilverVers 2 - ErikkVers 3 - kewdLänk till http://www.speedyshare.com/files/20035835/Kewd__Silver__Erikk_-_Skevast_vinner__Session_.mp3Vers110, 20, 30 brudar utan att jag tänkt nått på detdet kan va 40 snåret jag bara skrattar åt detmålar upp en självbild som liknelser av älsklingoch om det fanns nån sådan vet du vem du är din rännskitalltid packat lever hela livet omvändfolk som snackar, BOFF bensin som i trondheimbara fatta vad, vavavava jaa menardricka mest bli full och knulla bruka va min hela fredagsedan SKEVA. Vad!pallar inte rappa alls tuppar av.Vers2jag fick ett samtal en snubbe från en grannkommunhan erbjöd bärs weed saker som är jävligt kuleller jävligt fult om man tar den vita påsenså låt det snöa dra lina här i micbåsetvi räknar ner, japp snart så är det partydaxjag fixar rizzla så fixar du en påse haschja vi kör gamaldax 3 gånger 10 barsvi rånar bankfack 3 gånger på en dag.dadadada ge mig mitt fucking gageefter en spelning så köper jag hela saab.Vers3Vi rubbar upp oss i opeln och henke han är skitpackadattityden är så vass som en fucking spikmattatuggar omkring här i centrum cirkulerarhoodet heter hmt när soldiers allierarsnuten patrulerar, snubbar tappar hakan10 lax till han som knäpper horungen i skara"snubbar som snubblar av subbar på beatet""kungen av klubbar och brudar dom skriker"