Hemp - Droppar Session (ny mikrofon)
Droppa en session för att testa den nya mikrofonen. Tyckte det vart nice! Kritik, bra som dålig.
http://www.speedyshare.com/files/19977031/Hemp_-_Droppar_Session.mp3
Vocals - Hemp Mix - Forsberg <3
Lyrics: Now I'm left for dead, just like the game/ In the hall of fame, it's not me to blame/ For what you did, but why did you do it/ I'll aim, shoot, and put your brains into it/
Can I deal with this bullshit, day to day/ Or smoke some J's, it's so insane/ In the brain, just like Cypress Hill/ Did you have to do it, it's not fair to kill/
I tried to catch my dreams, but my dreams caught me/ I tried to fly, but my wings just fleed/ Away from me, and they wouldn't come back/ What a nutsack, fuck this, fuck that/
I'm going insane, for what you tried/ Stand up and fight, this aint no parade of pride/ Now I'm going to listen to some Jedi Mind/ Or Ill Bill, but snowgoons still takes the price/
Droppar dessa barsen, när jag glider in/ Som med vaselin, mellan dina ben/ Springer fram och tillbaka, in och ut/ Skjut, sprut, sagan är slut, haffas av en snut/
Va, nejmen jag glider och droppar som jag ska/ Jag gör det bra, varje dag, som jag sa/ Spottar inget falskt shit, allt är äkta/ Lägger det perfekt va, när jag står och reppar/
Min egna hemstad som ligger i öster/ Linköping, där inte en jävel söker tröst, nej/ Glider så fett när man softar med homies/ Hah, you better show me, du fattar kompis/
Försvinner bakom husen för en tyst minut/ Takes a hit from the bong, och skjuter salut/ Kommer tillbaka in, men försvinner lika snabbt/ För allt jag ville säga, jo det är sagt/
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|