Daz - Vila i frid Adam
Jag lägger upp denna åt en kompis som vill ha kritik. Han har inte hållit på länge men aa. Kritik som sagt, hat gör honom inte bättre så om ni tänker komma med skit kan ni lika gärna låta bli att posta. aight??Texten livet är tungt, inget är lugnt nu, allt känns så dumt nu Adam är saknad, alla vill ha honom tillbaka såg jag i syne eller vad det på riktigt? att jag såg honom på en gata försökte prata med Adam men fick inte fram ett enda ord nu är han borta och finns inte kvar på vår jord Adam tog ju livet av sig, jag blev förbannad och ledsen, det var inte okej alla tror det att det var det han ville han mådde ju piss, men var ändå en livlig kille som vi alla älskade Adam pressade emot för att försöka låta bli att begå självmord men en dag, den 14:e nov 09 sket han i det den dagen kommer vi alla att minnas kan han inte bara komma tillbaka men tydligen ville Adam inte vara kvar, han ville försvinna som en vind som en dimma hoppas du har det bra nu gubben alla saknar dig, till och med hunden livet e tungt nu inget e lungt nu allt känns så dumt nu adam e saknad alla vill ha honom tillbaka peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.