I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Markulin - ensam och bitter {audio}

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-19 23:37

Markulin - ensam och bitter {audio}

Länk till http://www.speedyshare.com/files/19878110/05_-_Ensam_och_bitter.mp3
Langar upp en singen från mitt kommande album "Ensam och bitter" som heter just ensam oh bitter. (denna versionen är dock bara mixad och inte mastrad än. den mastrade kommer på albume)

Vill ni ha lyrik så hojta!

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-12-19 23:42
Det är nått annorlunda med din stil som man fastnar för när man lyssnar. Du flowar verkligen runt & det blir inte enformigt tråkigt. Tycker dock den raden om din "magiska lyrik" inte passar in på låten.

2009-12-19 23:44
I know den är ju lyriskt sätt inte det bästa jag gjort.
Men tack för att du diggar i övrigt mannen!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-12-20 02:39
Den har laddats ner 12 ggr, kom igen nu människor kommentera vilka ni nu än är!

2009-12-23 22:25
upp!
går att ladda ner på Länk till http://www.markulin.tk nu också

2009-12-23 22:36
och så kan ni gärna kommentera i gästboken medan ni endå besöker sidan

2009-12-23 23:39
känns som musiken har vart en väg ut för dig och måste säga att jag nu lyssnat på de här 5-6 gånger om. det är inte det bästa jag lyssnat på men jag älskar musik som känns äkta. redan nu kan jag säga och lova att du blir mycket bättre. ha det bäst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-24 01:06
Haha, tycker personligen inte att denna är min bästa och mest "äkta" låt.
har gjort iallafall en låt ja tycker e bättre än denna, Minnets korridor t.ex.
men men... tack för att du tog dig tid att kommentera mannen! kul att du diggar till viss del iallafall.

2009-12-24 01:08
en sak fattar ja inte : 21 nedladdningar men bara två kommentarer?

2009-12-24 01:12
GOD JUL FÖRESSTEN!

2009-12-24 01:15
Keff
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-12-24 01:21
Aight Highlight, ja respekterar att du tycker så. Du har ju faktist aldrig diggat min musik och det är helt OK. Tack för att du tog fig tid med en så konstruktiv kommentar!(feting stor ironi för den som inte fattar)
nämen, vill gärna höra vad det är jag gör som du inte diggar, jag vill ju faktist bara förbättra min musik... det är musiken jag lever för yknow

2009-12-24 18:55
fan tycker om dina låtar fett mycket så jävla grym!!! tyckte den var jävligt fet

2009-12-24 20:59
hatar ordet "metafor" som du har med i alla dina låtar.

2009-12-24 22:26
Tack så mycket RL!
Staamusic ja haha, ett ord som jag kanske använder rätt ofta.
men ska försöka dra ner på just det ordet faktist. vad tyckte du i övrigt om låten?

2009-12-25 16:15
du flowar ju sjukt skönt på denna! säger bara keep it up! :)
vet inte om de är din mick eller va de är men accapellans kvalité är ju inte alls bra tyvärr, en fet refräng på de där så kommer då den låten rulla ett antal gånger hos mig!
är de du som fixat beatet eller?

guds frid, fortsätt droppa

2009-12-25 19:35
Sökte på instrumentals på ytube, hittade den efter ett tag...
tack mannen! aa, e fortfarande inte bra på å mixa å de e nog de de hänger på...
mikrofonen har fått ta ett par smällar nu, snart dags att skaffa ny dock haha.

FORTSÄTT DROPPA KOMMENTS FFOLK!

2009-12-25 20:14
Har mixat om den lite, vet inte om resultatet blev nått märkbart bättre dock...
avgör själva:
http://www.speedyshare.com/files/19972406/Ensam_och_bitter.mp3

2009-12-25 20:16

2009-12-26 12:56
Någon?

2009-12-26 20:48
Mja, vet inte riktigt vad jag ska säga. Flowet flyter på och man hör inga missar eller så. Men den här låter var verkligen inte min smak.. :/ Låtar som Jocke går igång på är ju äkta bääätlzzz och mestadels oseriöst svammel..

Men flowet sitter bra, och själva "handlingen" håller stabilt och du banar inte iväg och babblar om saker som inte hör till temat, vilket är bra. Så i helhet är väl låter helt okej, bara att jag personligen nästintill hatar dessa teman.. :(

Keep it up, brööh.
Dra åt helvete!

2009-12-26 21:14
Aight, älska eller hata, ert val...
men jag gillar ditt sätt att skriva din kritik : Utförlig, du skriver varför du inte gillar, men du bedömmer också låen efter flow och text...

Kort sagt så'säger du mer än: Keff....

Ta efter Enter whoa! det han nyss droppade är kritik som alla borde droppa!

2009-12-26 23:15
rätt nice faktisk !

2009-12-27 03:04
Tack kristoffer!

2009-12-28 12:56
Upp!
Producent

2009-12-29 22:27
Har lite svårt för beats som ska vara "känsliga" och låter så plastigt.

Men du lägger rappen bra. Är övertygad om att du kan lägga det tyngre än detta. Men du har talang. Kör på.

2009-12-29 22:29
Tack, kul att höra så mycket positiva kommentarer!
blir så sjukt glad haha

2009-12-29 22:41
Kommenterade tidigare och påpekade att jag ej gillade ordet " metafor " som används för mkt i dina låtar nu.

du ville höra vad jag tyckte om låten så självklart.
tycker det låter bättre och bättre för varje låt, absolut.
Dock är mixen inte den bästa, men det är ju nått man lär sig med tiden, aight?

fortsätt bara!
/Tamminen

2009-12-29 22:45
Mixen: true man, true, men så har jag ju ara en skitig gammal JJLABS BMC 2 mikrofon som åt i golvet ett antal gånger också.

2010-08-18 17:39
Jag måste säga att jag gillar beatet, upplever det inte som plastigt som nån skrev, men men smaken är som baken :) Det som diggades mest är dock rappen, grymt tight rapp på denna!
Främja fantasin

2010-08-23 10:25
Tack tack - Men jag är själv inte nöjd med låten om jag ska vara ärlig.
Kommer förhoppningsvis komma bättre saker längre fram.