PMS - Oh yeah
Tudelidu inte jag som har gjort den utan en polare till mig. ' vers1 Jag onanerar bra som en kvinnlig handledare alla andra spottar skit så här får ni varsin tandpetare// en lantarbetare som betar på beats å feta ryhmes slår dig i magen för att visa dig en punchline// 4 va najs att jag dyker upp som en vithaj som en toalettstol så lär du fan bli skitskraj// jag är läderlappen för jag bär en skinpaj å du ser dåligt precis som en blindtarm// 8 de måste vara slitsamt att vara en nolla som du du är en fågelskrämma mannen som alltid får gåshud// å nu sitter jag å pillar ut mitt vackra naveludd skriver min autograf i mitten på ditt kranium// 12 jag glider å lider med dig som sviker utan omsorg när du bäknar droger på selmalagelövstorg// så vet du vem som kommer sätta skräck i göteborg som hoppar i takt med beatet på din bröstkorg// 16 reff jag pratar i tungor ja pratar i lungor pratar i klungor skriver rader och åsikter för jag är en hatad ungdom// bevakar liemannen för han ska skriva min dödsdom väntar att stormen är över och grönskat satt sig i blom// 2 Ligger i sängen å funderar på mitt jobbiga liv sitter fast i drömmen som verkade vara posetivt// livet jag levde hade en mening som ett substantiv nu är hon borta från mig i all framtid föralltid// 4 vers2 hur ska jag som liten är klara sig i dena värld promenerar utan mål går på en öändlig upptäcksfärd// behöver inte skolan längre för jag är självlärd lärt mig mycket i livet fast ändå så går mitt liv isär// 4 chockade tjejen när jag sa att jag blev blixtkär då blev hennes ex sur på mig som ett vinbär// men jag tog det kallt som toppen på en glaciär det snurrar i skalle på mig mer än din lokala skivaffär// 8 jag mår sisådär men battlar som en krigskaraktär har så många hatare men kommer aldrig bli impopulär// du går ifrån mig för du klagar på att du fått nån misär ord kan inte skada mig för jag har en verbal barriär// 12 VBG till GBG där jag oftast brukar vara stationär domedagen kommer jag väntar på dess premiär// som klassisk rappare så lägger du av som en pensionär elak som fan det e precis det som jag livnär mig på// 16 reff jag pratar i tungor ja pratar i lungor pratar i klungor skriver rader och åsikter för jag är en hatad ungdom// bevakar liemannen för han ska skriva min dödsdom väntar att stormen är över och grönskat satt sig i blom// 2 Ligger i sängen å funderar på mitt jobbiga liv sitter fast i drömmen som verkade vara posetivt// livet jag levde hade en mening som ett substantiv nu är hon borta från mig i all framtid föralltid// 4
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger