Big sir Ft. NSK - Jag är
Hey !!
Spelade in en session idag - skolarbete
Vill gärna höra vad ni tycker!:)
Big sir Ft. NSK - Jag är
Lyrics:
Nsk: Klockan ringer pallar...... inte gå upp alltid samma sak,dag för dag fuck ansvar jag vill inte vara nära gris tredje fingret för polis
och även om det är en trappa upp vill jag ha en hiss en hiss som tar mig dit jag vill till ett paradis baserat på beats i min fantasi vill jag leva rik
och softa hela mitt liv en latmask som inte palla göra någonting läxor hamnar i en buske, ma jag skiter i tillräckligt gammal för att rösta men jag bryr mig shi
jag börjar klockan åtta men jag kommer klockan nio skolkar första lektionen så jag äter vid tio efter lunch drar jag hem har inget o göra ingen lust att ta mitt körkort men har åldern för att köra ibland vill man vara liten igen inga ärenden och inga stora problem
Big Sir (Ref) : -------------------------------------------------------- jag är en latmask som älskar att sova länge en latmask som äter frukosten i sängen ett huve som degar hela dan vid tv'n han som definitivt inte gör sina läxor x2 --------------------------------------------------------
Big sir: jag vaknar sent, alltid sen till skolan när jag öppnar böcker så känns dom så dumma jag drar på mig mina kläder måste klä mig varmt, för att det är dåligt väder
jag e han som vill leva för stunden ibland orkar jag inte men för skolan är jag bunden ibland orkar jag inte gå dit lär jag ens ta studenten?, ma jag skiter i
med tiden har jag hunnit bli jävligt lat men glädjen e kvar, så jag är glad en föredetta jugoslav som e arbetsnarkoman i vår stat är jag stämplad som en slav
låt mig vara arbetslös och inte ha hopp för jag kommer ju till ditt land och tar alla era jobb jag e lat som fan kepsen bak o fram snaggat huvet för jag inte orkar använda kamm
www.myspace.com/bigsir1
www.myspace.com/rapsyndrome
|