I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Toolish - Min gata

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2009-12-14 01:27

Toolish - Min gata

Läget whoa? =) Tänkte droppa min allra första låt här för skoj skull. Detta var alltså första gången jag stod framför en mikrofon, så den är inte bra iknow. Men kul att veta vad andra tycker och tänker.

Denna låt är inspelad med en ganska dålig mikrofon, och är helt omixad. Spelade in den i "audio city" ett gratis program som många av er säkert känner igen.

På denna tiden, hade jag dock inget flow, kunde knappt skriva en text som ni kanske hör, och e allmänt pinsam nu när jag med tiden inser vad jag kunnat göra för att låten skulle låta bättre osv.

Men detta var min första låt, Mitt första steg inom rapp. Du är fri att kommentera vad fan som helst för jag bryr mig inte nu mera eftersom jag blivit jävligt mkt bättre nu. (skryt) men sant enligt mig sj. Alla har vi ju varit nybörjare inte sant? :)

Varsegoda! skulle ändå vara kul om någon kommenterade =) haha Peace!




Mvh/Toolish

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.