Grymt, jävligt bra låt, finns inget att klaga på så öser beröm bara, sjukt nice reff med, precis lagom mixad. Fett mään //Jayson
www.surdesoi.com
Grymt mannen, keep it up.
RIKTIGT FETT! ouff :D otis, i like it =)
dä ä näääjs brur!
Mäktig låt! Låter riktig välgjord och clean.. och rappen sitter precis som den ska fan! /Osco
Producent
2009-12-12 13:44
fyfan va bra låt mannen upp
:)
Tycker reffen var bättre än verserna helt ärligt Men riktigt fet låt diggar dej nu... Keep it alive man !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-12-12 14:04
Riktigt bra!
time isn't wasted when you're getting wasted .
tunga grejer!! riktigt bra som ramuz sa de :P
Music makes me feel...
texten e bra, verserna diggade jag inte tyvärr men reffen mördar
www.samyprod.com
bra samy, kul att du uppfattade den otroligt lama textskrivningen i verserna:D säger inte att de är nått test de här med att folk ska hitta 5 fel eller nått men verserna är fetkeffa, rimmen är helt förstörda. men det är nog en låt för folk utanför whoa de här om ja ska va helt ärlig, men de e kul att ni andra gillar iaf:)
najs reff
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja tycker att det är en helt okej låt jag! tycker att det låter rörigt i verserna ja. reffen är töng tkr jag dock, men ja vene de är nått som får mig o tycka den låter lite fantasi lös simpla rim osv kanske bara jag nu i detta tillstånd, men en helt okej låt helt enkelt tkr ja hört så mycket bättre me dig! / din Mkn
tyckte reffen var förjävlig om jag ska vara ärlig, men beatet är fet första värsen grym skönt flow sen i vers 2 skön speedrap! men fyfan för refrängen men bortsätt från den så har du gjort ett bra jobb! peace mään
www.myspace.com/friphmusic
smaksak gissar jag på eftersom du är den första som inte gillar den:) men tack för kommentarerna:)
Jag tycker reffen är asgrym, dock är verserna inte det bästa du har lagt. Men kan förstå hur du tänkt eftersom du säger att det inte är för "whoaiter" :D. Men som sagt, reffen är grymt bra mannen, u know I like it. (Jag postade igen eftersom jag inte gav jätte bra kritik sist ^^.) Peace man.
Låten var skön tyckte jag. Verserna var bra.MEN ... Refrängen gjorde låten GRYM.
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Tack Gb:) och tack oscarz:)
Bra som fan ! Finner ingenting negativt. Peace / V
Fet reff som fan tycker jag! verserna har jag inget emot, men reffen riktigt döda!
otis doin his thing, inte ens jag kan hata på din hook man. den är awesome. välj inte beats med tags tho! shits nice!
hittar inget att klaga på ^^ bra jobbat =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Första versen: lite väl simpla rim men rätt soft rimschema ändå och riktigt bra framfört Reffen: den är så sjukt tung riktigt bra delivery Andra versen: snyggt med lite speedrap i början och bra framfört dock lika dant som i första versen med rimmen Beat: det beatet valde du riktigt bra Mixen: måste säga att den låter förjävla clean i mina öron men du får helt enkelt 10/10 Så BIG UP!
Moderator
2009-12-28 01:25
du lägger de skönt manne, reffen, verserna o allt. Beatet va riktigt jävla skönt också =)
//TW
vet inte va andra har skrivigt för pallar inte läsa komments :) snappa upp någonting om att texten är keff, men imo så spelar det ingen roll, det väll ändå själva låten i sig som ska vara bra :) och det var den tycker jag. du är grym otis =) pz! //Z
Fan va kul o höra =) tack somfan
Älskar den. Den finns på alla mina spellistor atm.
Producent
2009-12-30 06:00
Riktigt fet hook, resten va helt ok.
One Day.
låter riktigt bra mannen:D kul att höra! caio
Rap
soft o höra:) sprid den gott folk=)
come on people! one last time
skit fet låt :)! älskar refrängen skit mkt :)!
www.myspace.com/enjoykarlstad
grymt bra både reff och vers och kännsla, såg att nån små klaga på rimmen, tycker de e skit samma i sånna här låtar, de e ju inte precis skryt eller så, big upp! :D
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Gosse inte första gången jag säger det, du har ju talang för detta. Dumt att satsa på verserna helhjärtat och sedan skicka runt till massa olika radiokanaler eller något? Nu vet ju inte jag vart du vill komma med din karriär men du kan ju komma långt. Detta skulle lätt kunna pumpas på radio idag liksom. Sorry om jag låter negativ menmen :P You rock, just want you to know. Only LÖV, PZ
|Lev för att äta|
skulle vilja ha download länk :)
Riktigt bra, andra versen är galen!
Kul o höra, langar ingen mer nerladningslänk eftersom den finns att köpa på spotify, sponsra mig med några kronor ist ;) kul att ni gillaren iaf =)
Otis.. Låten i Helhet är en väldigt bra låt, dock gillar jag reffrängen som man väl hör att du har lagt ner tid på, jag skulle dock Mastra den tracket men tyvärr så blev det inte så . & texten är riktigt bra, gillar handligen osv. God Words !!! Blezz. Eroz !
Reppa orten!
NY LÄNK :D
http://stcmusic.se/