Käääz (Matte Rial) - Du är min ängel.mp3 Shue alla amigos, länge sen jag droppa nå i know men nu era galningar är jag tillbaka med en låt till min underbara älskling<3Iallfall..Texten: Jag såklartBeat: nått randomMixxen: PatteK (tack brush)Låten:Länk till http://www.speedyshare.com/files/19728001/K______z_Matte_Rial__-_Du___r_min___ngel.mp3Slänger väl upp texten med:jag mådde skit varje dag,jag gick på mörka stigenmen dagen kom då den finaste ängeln föll från himlenjag vart så galet kär och tänkte för mig självär jag vaken eller ligger jag och drömmer i min sängmen morgondagen kom och jag vaknade upp kollade bredvid mig och där låg du i min famn så sött så bby ända sen dag ett,så har du vart den endajag är så jävla kär, i hon jag aldrig kommer lämnajag står vid din sida om nått hänt och du är ledsen..jag ska då göra allt.. för att få dig att må bättrejag tänker finnas dära för dig vad som än händerför det finns ingen dära ute som kan ändra mina känslerdet är du och jag ,inga andra, bara visen första gången jag såg dig har jag levt i ett paradisminns det som igår...jag såg dig komma mot migjag smälte,allting stanna upp när jag fick hålla om digjag känner samma känsla så fort jag är med dig bbydu är allt, luften jag andas, du är min älsklingjag är så jävla lycklig, jag är så jävla gladatt jag har världens finaste,att det är du och jagfattar fortfarande inte varför du har sminknär du är världens vackraste och finaste som finnsjag har aldrig känt denna sortens starka känsladenna kärleken kan ej bli bättre, den är sann och äktaså fort jag är ifrån dig så vill jag vara med dighålla om dig,hålla din hand,bara vara, prata med digså bby lyssna,fatta och glöm aldrig dettamen du är hon i mitt liv jag alltid kommer älskadu är den enda för mig, du är den underbarasom jag har älskat mest sen den första stunden vi prata går ej förklara mina känslor,saken är ju enkelälskar dig paulina sohl,jag tackar gud du är min ängelNi som lyssnat och har nå att säga så skriv då KONSTRUKTIVT man vill ju bli bättre och bättre lixom haha.. aja hate or love u decide (bra rimmat...) haha..