I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Entertainment & T.H - Up In Norrland EP

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2009-12-09 00:05

Entertainment & T.H - Up In Norrland EP

Ajjemen.. Alla låtarna till våran kommande spelning är klara. Inspelade, mixade.. Ah. Allt som fattas är att träna in dom senaste låtarna. Hur som helst så planerade jag på att göra skiten till en liten "EP" för dom som kanske skulle vilja lyssna på dom. Man vet aldrig. Så.. Jag slängde in skiten i en mapp och kallar den helt enkelt för EP. Punkt slut.

Jag står för mixning över hela skiten och beatsen är baxade från olika producenter.. Helt enkelt. Vissa är freebeats, vissa är snatchade. Vissa låtar är lite halvt slarviga också, men det är för att vi hade så bråttom och hann inte arbeta igenom allt, vi är ju tvungen att hålla deadline, liksom. Kan inte ställa sig på scen utan material.. Så vissa prylar är som sagt inte lika högklassiga som våra andra låtar.

Länk till http://www.speedyshare.com/files/19697660/Entertainment___T.H_-_Up_In_Norrland_EP.rar


1. T.H & Entertainment - Intro
2. Entertainment & T.H - Lever livet
3. T.H & Entertainment - Spränger allt
4. Entertainment & T.H - Upp ner
5. T.H - Tempah reach
6. Entertainment & T.H - Röker en fet

Dra åt helvete!