Andra versen minns dom dagarna, dom gångerna det varit bra då jag har varit glad, dom gångarna då vi va ett par och jag vill ha dig kvar, även fast du släppte taget vill att det ska va precis som det va, innan du vände bladet fäller inga tårar mer, men hjärtat verkar gråta blod att det skulle vara vi till döden var något som jag våga tro och du är verkligen något som jag inte kan stå emot det är ingen lögn, för jag kan hålla saker när jag lovar ord förr när jag blunda så kunde jag se bilden av dig nu när jag blundar, så ser jag nästan inget av dig fast i mina tankar har jag miljoner minnen av dig men nu äre väll bara så att jag får fingret av dig.. men kämpar tills den dagen då väljer någon annan så det är ditt val om du släpper mig eller vågar stanna för jag vill hålla din hand, jag har fastnat för allt jag såg i dig och bara för du är mitt allt, vill jag att du ska stå vid mig! Tredje Versenönskar att vi kunde återgå... till tiden då våra händer höll ett stadigt tag för i mitt hjärta står de så att det ska vara vi till döden, för det var vad vi sa.. så varför slänga något som är värdefullt? själv så tycker jag bara att det är så jävla dumt vi borde inte bråka, utan vi borde hjälpa varandra och bättra allt för oss två, bättra tiden tillsammans och blicka bort från allt det negativa, alla motgångar leta fram det positiva, det som jag tror komma.. bara vi försöker, att kämpa borde inte överskattas jag sträcker ut min hand och jag hoppas att du gör desamma och våran kärlek borde inte underskattas... jag behöver dig! jag önskar bara att du kunde fatta men vad jag än säger så kommer du aldrig att ändra dig du kommer inte ta mig tillbaka, även fast du älskar mig
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig