No Seen - Dagar blir till år
Shooue, de var länge sedan jag spelade in något och igår fick jag lust att spela in igen. Kommentera gärna med kreativ kritik tack! :)
Länk till http://www.speedyshare.com/files/19601774/No_Seen_-_Dagar_blir_till___r.mp3
http://www.speedyshare.com/files/19601774/No_Seen_-_Dagar_blir_till___r.mp3
Vers:
Sekunder blir till minuter när dagarna går// Men jag försöker att hålla mig fast på samma spår// Även om det kan vara hårt och svårt ibland// Men jag försöker med mitt trasiga segel att ta mig in till land// Fotspåren som jag lämnat är bara minnen idag// Musiken är min tröst när mitt sinne är svagt// Dagarna dom går på den ena e den andra lik// Sitter mitt ute på havet men får ju ingen vind//
Reff:
Vart står jag idag// Står högt upp på kanten blickar ner mot djupets grav// Fotspåren som finns kvar efter vägen jag gått// Försvinner sakta i snön som faller långt bort// x2
Vers:
Vad man än gör så blir det aldrig rätt// Man går efter en rak linje men ändå så blir de snett// Fast än att man försöker att inte ramla av// Livets höga kant som gränsar ner till din grav// Hur man än försöker ser man inte sina egna fel// Man försöker bara hårdare men man förstör ju bara mer// Hjärtat dunkar i takt med dina egna tankar// Ser spåren täckas igen i den stigen som jag vandrat//
Reff:
Vart står jag idag// Står högt upp på kanten blickar ner mot djupets grav// Fotspåren som finns kvar efter vägen jag gått// Försvinner sakta i snön som faller långt bort// x1
Vers:
Dimman ligger kvar som ett täcke runt omkring mig// Försöker se men vet inte vad som finns nej// vart tog stjärnan vägen som ledde mig fram// Som gav mig hopp och glädje ända tills den försvann// Mörkret som faller det höjer bara mitt skrik// Tankar dom börjar rulla omring även fast än att man inte vill// Men hittar ingenstans vart jag än går// Sekunder blir till dagar dagar blir till år//
Reff:
Vart står jag idag// Står högt upp på kanten blickar ner mot djupets grav// Fotspåren som finns kvar efter vägen jag gått// Försvinner sakta i snön som faller långt bort// x2
Vers:
Försöker komma fram men går bara runt i en cirkel// Blundar en sekund och jag ser den sjunde himmelen// Vägen den går dit nej vägen den går hit// Står framför korsningen och jag fattar ju ingenting// Vart är mitt ljus som försvann för länge sen// Min värma som kom inombords och värmde i vintern// Sekunder blir till minuter minuter blir till timmar så// Timmar blir dagar och dagar det blir till år//
Pz
Hater gonna hate, that´s life. So fuck off or be nice.
|