MaaUnii - Själen blöder(Nosoon Studio) Det var ett tag sen, Nästan 4 månader sen jag ställde mig bakom en mikrofon och sen jag skrev en text.Skiter i "flowet" det enda jag vill ha kritik på är texten.Text:Jag ska tala klarspråk jag tror att själen blöderJag gråter ut och skiter i om världen hör migDet är svårt att förklara det är svårt att berättaJag tar mig vidare gömmer tårar och smärtaTåren rinner ner men jag torkar bort denSom en löpare som inte orkat loppetJag har stannat upp jag har stannat för hinderFår ingen luft men kanske man får andas i himlenHär klandrar man ingen men man fasnar i mittenAv alla motgångar och massa konflikterOch farsan han dricker kanske för att klara av deDen kassa vardagen som ingen annan klararJag hör ingen annan tala så jag talar för allaHåll ut mina bröder ni kan klara de kallaHåll ut min familj ska inte göra er besvikenKlart jag känner ångest men jag dödar den på beatetLåten : Länk till http://www.speedyshare.com/files/19497674/MaaUnii_-_Sj__len_Bl__der_Nosoon_Studio_.mp3