Makk-E - Himmelens Vägar [Bästa Materialet]
Tja!
Gjorde en låt igår och blev faktiskt rätt nöjd :) Satt och typ smålog lite för mig själv. Fast sedan när jag hade lagt över den på mobilen och stängt ner mitt program så hördes det lite konstigt, kollar med er kära folk om något är fel! Fast som sagt tycker att detta är de bästa jag gjort, eller vet inte ;)
Konstruktiv kritik tack! :)
Rap: Jag Mix: Jag Beat: Hmm, audio nåt från soundclick :)
LÅTEN!
Länk till http://www.speedyshare.com/files/19466224/Makk-E_-_Himmelens_V__gar.mp3
TEXTEN!
Vers 1.
Jag kommer rappa min skit tills världen når sin domedag åh ja, kommer alltid komma fram som ett åsknedslag döda alla rappare som finns i himmelen för jag tror på ett liv efter döden och är rapstar i det livet
ibland så drömmer jag bort mig i en sagovärld nån annanstans för det är ju ingenting det är ju bara ett annat land som vi, kommer till när döden skiljer oss ifrån verkligheten där vi har funnits i flera hundra år
tänk om vi har fel och att vårat liv är en dröm som någon annan skapat utanför vintergatans centrum man kan aldrig veta vad som finns på andra sidan kanske är det bra eller dåligt eller bara slitsamt
sånna tankar brukar jag ha när jag sitter och skriver ensam och då brukar jag också tänka på hur det går med hälsan men jag ska inte tänka på så jävla mycket skit nu så jag slappnar av och lever mitt liv nu
Ref.
Det kommer en dag då vi alla får möta himmelens vägar de spelar ingen roll om du är stark, nobody can live forever
Vers 2.
Jag fixar snart gaderobs bås för att kunna spela in vad jag vill innan jag ska ut och festa jag lever för min rap lever för hiphop och jag tror att himmelen kommer göra det mesta skit tort
Ja tänker och tänker och kollar ut ur mitt fönster jag ser mönster som bildar ett stort rike ett rike fullt av kändisar som jag kan få autograf av bostads rätt som jag fixar rakt av
för jag är miljonär i nästa liv och äger massa cash det blir tvärbra när jag är den bästa inom rap de skulle nog vart coolt att kunna sväva på molnen skita i allt och hoppa från moln till månen
men jag är ju bara 18 år varför tänker jag så jo, för jag vill drömma mig bort när livet är så svårt alla problem kanske löser sig när jag får tjej men fram tills dess är mitt liv ett stå hej
hata eller älska! / makke <3
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|