Dj Melo & Pinter - Vandra tillsammans
Ny Låt Ute! Dj Melo´s ANDRA låt på Svenska :P men säg vad ni tycker och njut av skiten :D
Länk till http://www.speedyshare.com/files/19460603/Dj_Melo___Pinter_-_vandra_tillsammans.mp3
Dj Melo Vers1: va allting förgäves eller här e sista försöket en sista låt om den kärleken jag söker du e allt jag behöver, det e bara dig du e allt jag behöver för att klara mig bara släpp det som hänt så vi kan testa igen du betyder mycket mer än dom flesta min vän bara lägg din rädsla som du har bakom ryggen det ända du behöver känna med mig det är trygghet kan du bara sänka garden, släpp hela försvaret använd hjärtat, se din dröm och bara ta den men hjärtat kan vi inte börja om från grunden Slut dina ögon , bara glöm allt för stunden Ge mig en chans att bevisa vad jag känner för dig hur långt jag kan gå? det finns inga gränser för dig Jag vet att du vill samma sak som jag så varför neka dig själv att ens kunna må bra
Pinter ref: hur långt tror du att ni skulle kunna gå Han älskar dig för mycket för att det ska sluta så för Jag tror att ni har långt kvar att vandra tillsammans yeah bara älska varandra
Pinter Vers2: kärlek handlar om att älska,glömma och kunna förlåta han ber shi om mycket bara att du ska förstå han förklara för mig vad försöker du bevisa? ska du hindra din egen glädje genom envisa du måste våga, hela livet är en trisslot Plötsligt händer det,såklart om du ens vill nåt Så varför spela kall, när hjärtat slår för honom du måste ha den ork som krävs för att se bortom hinder som byggts upp under tiden som har gått då på gången som ni går på och vägen som ni gått på har du gått vilse, behöver du en karta melo kan vägen för han minns var ni starta varför e du så tveksam du tar inte några risker han e bara mänsklig såklart att han har brister Säg till mig den dan du hittar någon som är felfri ändra valet som du gjort ge han en chans så ser vi att om man bara vill så funkar allt men om du inte vill så kommer skeppet sjunka snabbt han har gjort allt han kan exakt allt i sin makt han bryr sig shi om det tar tid , det går bra i din takt hoppas att du fattar att han bara vill dig väl men jag lovar det är säkert , dom gamla såren läker Ärlig talat så är det här hans sista handling en chansning, e du den tjejen som förtjänar hans ring?
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|