Infinite struggle Ft Jikke - Battle
Sho. Vi hade inget o göra så vi battlade varandra :)
Länk till http://www.speedyshare.com/files/19424525/Infinite_struggle___Jikke_-_Battle.mp3
Text : Min är den med fetstil .den andra jikkes
Ska vi dissa varandra? shit, du måste skämtaa, jag knullar sönder dig med bara min accapella. ...du ville få din röst hörd genom dissen, du har väll tur om den ens diggas bland kidsen.
okej, så låt mig gå på lite fakta, jehovas vittne om vi ska gå in på johans' pappa. som är kristen och viker ut sig på du vet vad, när han står och sjunger biblen för alla guds' barn. " haha "
du vet lilla jikke jag är inte rädd för nåt sen såg ja ditt ansikte har ja aldrig sovit gott du har så mycke acne att du börja prata finska o du är så dålig att din nivå inte går hitta
ja kan ta dig även om ja spottar ut min tunga oföresten när ska din brud tillbaks till blåkulla ska vi snacka familj du fick endå inget sagt din är så ful att ni ses som årets hallowenmask
Så du säger jag är ful?, menar du allvar?, du är fan inte större än ett spädbarn. och du snackar ganska mycket skit i din text, den enda raden som stämde var rad nummer ett.
för du åkte ju till malmö och la näsan i kläm, stackar lilla johan börja böla för en smäll. det är inte lätt när det är svårt men det vet vi, så säg mig kan du andas nu när näsan är så sne
om ja är ett spädbarn är du en fästing vadå böla i malmö har du fåt solsting du säger du inte längre blir nöjd me din skit bero på att du inte längre snor text från min musik
du kan aldrig slå mej det måste du ju förstå din karriär ligger under isen som en eskimå du blir knäckt igen så hur känns det min vän enda gången du får bra rad har ja skrivt den
Du har inga lyssnare mannen isåfall bara få, och det är bara fjortisar som diggar en dålig låt. så, skulle jag sno rader från infinite, som inte ens låter bra när jag har tömt en flaska sprit.
Du tror du är vår vän men det gör inte vi, 3 centimeter, fråga ditt ex sofie. haha, alla du har haft har vatt en slampa, du är inte längre än 2 skitkorvar och en nertrampad
har ja inga lyssnare vad drömde du sen hur många shower har du haft utan mig igentligen inga alls så de är bara knipa igen alla slampor? som du säger som din flickvän
ye du vet hon är hos mig ibland imed du sprutar efter några secunder lille man du stinker skit så du borde heta skunk men du har väl aldrig tagit en dush
http://soundcloud.com/infinite-struggle
Jag är mer underground än arkeloger
|