seemun - Du & Jag [audio]
skrev en liten låt till min flickvän häromdagen vore gött att höra lite ärlig kritik peaceLänk till http://www.speedyshare.com/368178799.html Lyrik: Jag vill berätta någonting som rotat fast mitt hjärta Du kan lyssna om du vill det kommer ingen smärta Jag drömde häromdagen om mitt liv och du fanns i det Du var min andra hälft, den som dämpar när det svider Vi kan leva hela långa livet med varandra vi kan leva ibland andra, på den långa vägen vandra Vi kan gå igenom livet bara vi tillsammans vi behöver inte ta för givet att vi blir ensamma Vi kan växa upp, rulla över varje gupp gå igenom alla motgångar sikta på nästa kupp Jag kan mogna skaffa jobb och någonstans att bo och jag kan tjäna pengar, så att du får lugn och ro Vi kan skaffa ungar flera stycken om du vill Uppfostra dom väl och sedan skaffa några stycken till Sedan kommer läget när vet vad jag vill jag går ner på knä och ber dig och sträcker upp en ring reff: jag vill leva hela livet med dig vid sidan min du är min ängel allt jag önskar att dela tiden med jag vill leva hela livet med dig vid sidan min du är allt jag vill ha och hålla om vi kan klara oss igenom allting, min älskling Åren går, vi blir mer och mer vana vid livet allting blir grått och vi tar tillochmed barnen för givet Vi kan tröttna på varadra hata allt vi säger och vi kan söka oss till andra framförallt i sängen och vi kan bråka varje dag, hela veckan lång men i slutandan så blir vi sams igen varje gång vi kan gå igenom livet alla svåra grejer för allt fint när man är två, det är så man säger och när vi börjar komma närmare vår ålders höst kan vi blicka tillbaka, le och ge vår ångest tröst för det är så man gör när man är kära i varanda jag kan bära dina tankar, hålla dig i mina armar ge dig hopp om morgondagen när jag håller dig exakt med samma kärlek som på ettårsdagen för mig jag kan lova dig att alltid finnas vid din sida krama dig på morgonen och trösta dig när allting svider reff x2
"Är det inte ironiskt att alla skriver peace, när allt ni gör är att beefa?"