Kharma - väljer mina misstag
Reccade lite igår natt, därför jag kanske låter så monoton eller låg i tonen... men eftersom jag har 0 att göra just nu så lägger ja ut testet ändå.... Ska doc kicka om de, en polare gästar vers2 o reff, så detta är bara ett test och inte alls 100% så ni vet!....men kör på, lyssna & kritisera! all kritik är välkommen! bah man inte hatar för o förstöra eller skapa konflikter! Peace!
Länk till http://www.speedyshare.com/827482893.html
i början rulla ja zattla, mecka holk & punda haschet// ljög för mamma ständigt om att jag pluggade på rasten// sen börja det bli kasst men jag höll fast i mitt Weed// ville aldrig släppa zutten för jag tänkte väl som ni// jag var bunden till knarket, en ensam unge i parken// sen såg jag den gammla mannen som låg ute där i natten// han va säkert knuten till tjack och frusen som straff// hans liv var väl ensamt & lika brutet som han// han låg me spurtan i handen & svagt ropade namn// han bad om en chans, men de va bara drömmen som brann// så jag fundade starkt fan -borde jag skippa rökat// men saknade tendensen till att vilja försöka// så jag valde gröna sidan & vägen blev vinglandes// allt för brant backe för att sträva efter vinnaren// så jag tvingades -in på behandlingshem i 2 år// sitter fortfarande & fattar inte vad som pågår//
detta handlar inte om mig, kände ba för o skriva lite i annat tema än va ja brukar så ah!
Peace!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
|