[Audio]N.M.E - Alone In The Dark
SHOO Fukkuz nu är de så va nytt track ny stil nytt flow eller ah vete fan igentligen de är något med denna låten som är annorlunda kanske bättre vafan vet jag liksom!? Innan ni tankar låten så måste ni ha i bakhuvet att mitt crew och jag (D Dominus) Snart släpper album som går under namnet Swenglish och gästas bla utav Chukk Rukkuz, Calle, Rootpeople och Micke från miilk all produceras utav Untitled och Rick Blaze så va vakna för det... Inget datum fastställt men kommer när de kommer helt enkelt !Tanka den häääääääääär!!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
men fucker, Kanske e värt att nämna att de även är Micke (JAG) som mixxat denna låt din Citronkula :p haha. Me dig this shit. Up!
Micke From Mother Fuckin Miilk
Den här låten va fet. Det jag stör mig mest på är att det känns som att du alltid överanstränger din röst, men du är duktig inget snack om saken, tung låt, finns inget att kritisera på flow / text, overall en tung låt :) pumpas nog nån gång här och där, big up, peace Kan väl slänga in, bra mixning Micke ;)
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Låter riktigt fett. tung engelska och tungt jävla flow, skön delivery!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså låten e fet. beatet e dope. hörde de för ngn dag sen, ser var du fick titlen ifrån ;D hehe, asså lyriken e bra som fan, men asså jag måste säga det. du e grym, du vet det nme. men du måste fixa dina ytterst minimala uttalsfel du har i engelskan, för dom e så übersmå!! hoppas du vet vilka jag snackar om.. men övrigt är låten bra, keep it up mayn, hoppas du inte tog ngt personligt eller så. ingen avundsjuka här, vill bara hjälpa dig bli ännu bättre. Peace
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
sansarecords P18 Tack mannen (L)
yeah boi! detta e tyngt uppa denna fan whoa....
Vice Versa!
Producent
2009-11-12 11:46
Word på Dizzy! känns bra att ngn iaf kan backa mig på det.
för de är verkligen No hate. pumpar dina låtar då & då liksom.
men det är som de är, du måste träna det! believe me...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
så jävla övertungt mannen som alltid, biiig up till dig, nice beatval!
Make love, not war!
riktigt riktigt fet track bro! big up!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
yeah, tung låt! skön engelska och flow, hörde inga uttalsfel ? tight mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx alla nice att ni diggar och det är lugnt dizzy du behöver inte ursäkta dig tror inte du hatar aight?
Alltid lika tung!, Du är grym din sexige jävel <3
De vet du
Hangaround
2009-11-12 16:24
Micket prah låt, skönt skit Vingåker power!!
|Hi I´m Fredrik And I´m An Audioholic|
Baaam ;) den är tung som fan bror. Älskar din röst asså. damn ;) å beatet är riktigt fett.Kör hårt bror /Liri
yeah, tung låt! skön engelska och flow, hörde inga uttalsfel ? tight mannen antingen är din engelska inte så bra, eller så har du inte hört så noga.
thx alla nice att ni diggar och det är lugnt dizzy du behöver inte ursäkta dig tror inte du hatar aight? bara för att ge dig lite insikt så ska jag quote;a lite ord där du ska öva upp, för de är så simpla saker som du absolut kan fixa..
Just , du måste framhäva "ju" mer. de ska lite uttalas som "djust"
och sen har du liiite små problem ibland med ord där bokstaven
R finns med, du måste framhäva det mer oxå.
ibland när du säger t.ex "
Run " så blir de lite som "Wrun" eller "Wun".
i låten "
Tough act to follow ", så i början säger du; "
gotta get a grip, gotta keep fighting "
Men, du uttalar
R fel, så det låter som; "
gotta get a gwip, gotta keep fighting "
alla som läser, lyssna själv så ser ni att jag inte snackar massa bullshit.
nme, du är grym, överbra på lyriken, detta är minimala saker du kan få bort på ngn minut, tror bara inte ngn har sagt något riktigt utförligt till dig, alltså var dina småfel ligger.
dom flesta som påpekat, har bara sagt det typ.
så därför vill jag visa mer var felen är, och jag hoppas du fattar hur & vad jag menar.
No hate, all love man! Keep it up. du kommer komma långt då! :)
OT, låten växer mer för varje gång man, ha de fätt!
//Dizzy
Tuuuungt man, you know what it is...!
The only time you feel alive is when you're dead
Riktigt nice låt mannen! Din låt Keep trippin´dunkas i bilen då och då hah! ;)Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
feeet nme, du är fet och låten är fet. feting.
Stay strong
tack alla !!
ahapp
riktigt fet män, fet track män.. fortsätt spotta /// bortkastad i....
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
så fett! diggas, tung lyrik, sköön mix med:D
http://alexsoul.com
Promotor
2009-11-13 09:52
Inte riktigt min smak av hiphop, lät lite torrt eller vad man ska säga.. Lyssnade dock bara medans jag stog och tog en cigg på min uteplats. Du gör det dock väldigt bra!
tackar boys
Mer???
feet skit like allways ! peace
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
tack man :D
hoppas tapet blir tjockt =) Ska tanka de som fan. Den här var annorlunda mot allt annat jag hört från dig, de va fett. Cool engelska
http://www.myspace.com/akaamusik
nicee nicee :D
tung ! håller med dizzy till viss del peaaace !
yeah mer fan !!
Har sett din namn flera ggr men har inte orkat lyssna, men sen hörde ja en låt du gjorde med micke å tänkte att ja fick hålla ögonen öppna lite mer :) tycker du gör det fett, behövs nog ingen konstruktiv kritik iom du vet nog vilka fel du gör och dem förbättras ständigt...hoppas jah hehe) ifuknowwhatimean?
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
tackar kungen låter niceee och ah vet allt haha :P
bra skit
Hej, Träffat Jacob?
Thx jacob !
Upp på denna fan :D
Som andra sagt, riktigt jävla tungt. Kan inte kritisera så mycket. Diggar bara, kommer dunka denna!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Thx Wizdom !!
verkligen inte alls in typ av hiphop. alls. men du är bra på de du gör. vissa rader va bättre än andra, och tvärtom. men cool grej
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.