Sansa - Äkta hiphop
Tjo, Ny låt klar nu som jag jobbat på med i två dagar. Vart själv nöjd.
Hoppas ni gillar det.
Lyssna här
Text:
Vers 1: äkta hiphop, den lever in i min framtid/ jag fattar ingenting, jag skriver bara under dagstid/ du vill vara som mej, eller nej, för du blir fett arg/ när jag har tagigt din tjej/ kolla på mig/ jag står nu här på scen, du följer allt som jag gör/ för jag e skön, och jag e lugn, för jag e tung/ det är jag som är sansa, och jag e kung/ som ni vet så har rappen vissa regler/ en till fyra, bara räkna stegen/ steg nummer ett, andas ut, sen tända på zutten/ och dra in den nya luften/ steg nummer två, du är alltid ensam/ tänk på dig själv, och inte på nån annan/ när du står där på scen, och rappar ut/ skit i alla andra och bara fucka ur/
Vers 2: steg nummer tre, ja ni vet hur det e/ allt hänger på hur man ser ut, bara problem/ men enligt mig, så är det texten, hur man bygger upp den/ jag använder zutten. men vissa, kollar på nätet/ kanske till och med snor från andra rappers/ fuck that, jag säger bara fuck dom/ fuck the system det är dags att skjuta nån/ steg nummer fyra, det hänger på flowet/ börja aldrig på en kick, då blir det bara flick/ men nog om stegen, det är dags att snacka heder/ om du är en rapper, ska du följa dessa stegan/ fattar ingenting, det är ju bara rim och snack/ säger folket som aldrig lyssnat på rapp/ asså kom igen, det här är hiphop/ vi säger samma sak till er som lyssnar på slip knot/
Glöm inte bort att kommentera, peace
www.myspace.com/sansarecords
håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
|