Brynto - En Förintelse
En låt jag jobbat på nåra veckor, reffen e gjord snabbt o e inte så nöjd me den menmen :)Länk till http://www.speedyshare.com/939836703 Text: Vers1: jag har kämpat slagits slitit för inget för allting var borta förintat me vinden mina sinnen förstörda ja försöker ja krigar mediciner lindrar inget o ja forsätter lida vill bestrida djupet ta mig upp o få luft känns som slutet o jag har slut på förnuft dagen e tuff nu när droger e min värld ja skolkar från skolan o ja väljer min väg men bara glädjen töms ut blire galet knas ilskan kommer på så har de vart varje dag samma sak hela tiden jag snear på livet bara lyssna på skiten jag är trött o sliten o vem leder stigen o vem tar mig framåt jag e en ensam individ utan någon framgång fastslår att ja e fast bakom dimma o ljus en förintelse och jag vill kämpa mig ur reff: jag har kämpat slagits slitit för inget för allting var borta förintat me vinden mina sinnen förstörda ja försöker ja krigar mediciner lindrar inget o ja forsätter lida jag har kämpat slagits slitit för inget för allting var borta förintat me vinden en förintelse och jag vill kämpa mig ur skadad o sliten snälla hjälp mig nu Vers2: Solen går ner (jag faller vid stupet) Lever i Drömmar o ja simmar i djupet vill leva i nuet vill kämpa o kriga vill komma bort o ja vill slippa få lida byta min sida jag vill bryta mig ur ta mig ut leva utanför min instängda bur men hur ska jag göra hur ska jag leva måste komma på för hela livet börjar snea krigar för sedlar de e knas här i livet misären svarta murar hinder på stigen ja lider har fallit grovt ner i en grop me tiden har de skapat en djup depression har förlorat min tro vägarna har brunnit klunkat sprit (hoppet har försvunnit) sprungit på sidan skapat knas och misär en förintelse de e så ja lever min värld reff: jag har kämpat slagits slitit för inget för allting var borta förintat me vinden mina sinnen förstörda ja försöker ja krigar mediciner lindrar inget o ja forsätter lida jag har kämpat slagits slitit för inget för allting var borta förintat me vinden en förintelse och jag vill kämpa mig ur skadad o sliten snälla hjälp mig nu
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito