Shoman ft. Makk-E - Sexgalen session(Xtreme)
Tjaa!
Vi har idag lagt ner mycket tid på att göra denna låten, speciellt refrängen!!! Under en lång tidspress på 8 timmar har vi lyckats kläcka fram en riktig smetig refräng som vi hoppas ska bli godkänd :)
Skulle varit kul om ni kunde ge lite konstruktiv kritik! Tack :)
TAAANNKKKAAA !!!!
Länk till http://www.speedyshare.com/250768933.html
Shoman:
Okej okej, jag är tillbakalutan och kickar något riktigt jävla stukat För idag, är bärsen min bästa vän För med alkohol i kroppen blir jag rimmästaren
Och han som gör min fylla mycket bättre det är makke som fyller mitt tidshäfte Man ska leva varje dag som det vore den sista men vafan, makke är min roommate i min dödskista
När vi schlääger festen, då blir knas bas extas, och fucka gussar i vårt garage jag lutar mig tillbaka, bruden sköter orgasmen och sen kommer den förra som redan haft den
en trekant, inte förväntat, för bruden sög ju bort henness egna stämband De som händer ikväll är ju för kul fför hon fick den att stå upp när jag har ölkuk
Refräng:
Tanka och hör!
Makk-E:
Okej jag är tillbaka och jag lutar mig tillbaks i min soffa där det står flera lager med flak som vi måste halsa i innan dagen går till enda måste hinna klunka mycket innan saker börjar hända
jag taggar inför kvällen med några groggar smirrnoff för jag känner hela tiden att min halse är lide torr shoman han sitter breve mej och presenterar mig för en guss jag ser på hennes blick att hon har en sexlust
så jag säger ja visst bara kom till mitt rum så kan jag göra göra allt för din skull du behöver inte vara blyg det är ju bara makke killen som sprutar satsen på den perfekta platsen
vill du ha den på rumpan eller på brösten de sprutar som skumpa och fuckar sexlusten gussen , nu är det din tur att komma så vi kan somna tillsammans i en handboja
Hata eller älska!!! / shoman & makk-E <3
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|