I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Centralskolan - Dessa minnen, Vår tur, Centralskolan (3 nya låtar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-09 23:36

Centralskolan - Dessa minnen, Vår tur, Centralskolan (3 nya låtar)

Hej där!

Var tänkt att vi skulle släppa ett EP men tänkte att vi slänger upp låtarna på detta vis.
Vi håller på med en skiva som kommer att släppas nästa år någon gång, inget speciellt datum än. Skivan kommer att innehålla mycket Progressive House stil, eftersom vi samarbetar med 2 stycken House producenter ifrån Ukraina och Brasilien.

Men nu tänkte jag att ni ska få lyssna på dom här 3 nya låtarna som legat ett tag.

Här har ni:
http://myspace.com/centralskolan

Puss & såna saker.

/Angelica

2009-11-10 00:31
Såhär ser det ut när vi kör låtarna Live:

2009-11-10 00:41
Bra tjejjor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-10 17:00

2009-11-10 18:56
Centralskolan: Denna var det dugaste jag någonsin har hört! :D

Vår tur: Jag tror att denna var en av era bästa låt. Bra beat val, Älskar mest Rhea vers & refrängen. men du gjorde också bra vers AMC. ;) Gör gärna en MV av det. :D

Dessa minnen: Denna låten fick oss att tänka tillbaka våra gamla minnen. Så bra jobbat tjejer.

Ska ni fixa länken till ert EP med låtar från Myspace (även Hojta) snart, för jag vill ha dom låtar i min MP3. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-10 19:36
JNLrapper P19
Soft att du diggar beatet på "Vår tur" jag står för produktionen! :)

Det här med EP blir inte av, låten "hojta" kommer släppas som en singel som man kan köpa så den släpps inte gratis. Kan ordna dom andra åt dig på en länk :)