Första "Kärleks/hat"låten någonsin!
Första "kärleks/hat"låten jag gjort någonsin! Vart ganska nöjd med den själv..
Finns att tanka på myspace Länk till http://www.myspace.com/hemponline speedyshare Länk till http://www.speedyshare.com/387689966.html
Don G feat. Hemp - Vad ska man göra
DON G vi hade allt tillsammans, ja allting gick så bra// enda tills den dagen, du bara ville dra// hade jag rätt ut allt skit som har hänt// då hade kanske vinden aldrig vänt// du och jag förevigt, det lova vi varandra// snälla lilla älskling, kan du inte stanna// det är guldvärt, alla minnen som vi har// och längtan efter dig kommer alltid finnas kvar// men även du vet, det var lögner och svek// det kändes som du playa mig och lekte din lek// otrohet och kärlek, det var vad du gav mig// men fuck det, för kärleken skaver// jag lever nu mitt liv, tar saker dag för dag// men landar snabbt på botten, och chockas varje dag// jag hoppas du är glad, eller kanske lite stolt// för det du gjorde mot mig, var inte smart, HOE//
REFF (Don G & Hemp) vad ska man göra, när bruden bedrar// när allt man älskar försvinner tillbaks// till ruta ett, vad kommer att hända// när man blir lämnad här helt ensam// (Hemp) ja, vad ska man göra, man blir ju så ledsen// funderar på att ta sitt liv, men ändå tänker efter// skiter i allt, fuck alla bitches// vill inte ha med er att göra, skiter i att ha flickvän//
HEMP det va en gång en flicka, som gjorde mig stum// jag va ju så dum, och bara fuckade runt// vart så ledsen, när hon sårade mig// men jag skiter i henne, allting bara sket sig// nån mer än jag som hört att livet är en saga// allting bara försvinner, så tycker ni jag klagar// du vet vem du är, du kan dra åt helvete// till det stället, där du står och säljer dig// i mina ögon är du nu klassad som nån annan// jag föll just för dig, så varför ska jag stanna// kom som en ängel, försvann som en demon// så just varför tror du jag stack härifrån// du var den bästa jag hade, den bästa jag haft// alla grejer man hört om dig, allting är ju sant// du är en bitch, jag förtjänar något mycket bättre// tål inte småtjafs, jag smackar dig på käften//
REFF (Don G & Hemp) vad ska man göra, när bruden bedrar// när allt man älskar försvinner tillbaks// till ruta ett, vad kommer att hända// när man blir lämnad här helt ensam// (Hemp) ja, vad ska man göra, man blir ju så ledsen// funderar på att ta sitt liv, men ändå tänker efter// skiter i allt, fuck alla bitches// vill inte ha med er att göra, skiter i att ha flickvän// x3
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|