Monz D'dryk - No One To Miss
Ville ba få någonting gjort...
Monz D'dryk - No One To Miss.mp3
www.myspace.com/monzdidryk
Vers 1 ...Svär, jag trodde det var lättare Men nätter utan någon får mej att känna mej så keffare Jag bara väntar på att hon ska dyka upp igen Krypa under täcket, släcka lampan, sen ba krama mej Men inget händer här, alltid är det samma sak På vardan är det skola och på helgerna så festar jag De kanske kul för stunden, men när man går till sängs Så dyker tankar upp, och känns som att mitt huvud sprängs Vill bara ha nån här, svär jag är så ensam nu Skiter i mitt liv om inte det finns något "jag och du" Finns ingen här att sakna, finns ingen här jag ser Jag är så ledsen inombords även när jag ler Jag måste vara stark och kunna blicka framåt, men Dagarna passerar, jag vill inte längre vara själv De som betyder nåt är kärlek för mej Att sakna när hon är borta, jag vill hitta min tjej, men nej
Refräng: Life is so sad, I have no one to miss 2x
Vers 2 ...Har försökt att låta bli Men alla tankar går förbi, känns inte rätt att vara fri Vill bara ha någon bredvid, klart att det tar tid Klart att det kommer ordna sej, bli bra i mitt liv, men ey Vart är alla dom som lovade finnas föralltid här Fattar ingenting, jag lever solo i min egen värld Saknar alla stunder, alla dom som var omkring mej förr Nu finns ingenting utan musiken här att leva för ...Ingen ger mej insperation Jag bara skriver massa skit, om min situation En person i sin ensamhet, i väntan på att finna lycka ...Om jag låter som ett vrak, visst de får ni tycka För fan det är jag, men vad gör man åt det Ska inte vara så naiv, för då blir det ju bara fel Och jag behöver inte mer av det, jag är så trött på allt Vill kunna le igen och slippa vara ensam
Refräng...
http://myspace.com/monzdidryk
|