[Audio] Makk-E - Jag är en glödande stubin [Test]
Shoo!
Har inte droppat nåt på länge här på whoa för jag har typ inte haft tid till att spela in för jag har flyttat och gjort lite andra saker. Och nu när jag spelade in märkte jag att det knastrade lite i texten, vet inte varför.. Men skrev bara det så att ni inte behöver påpeka hehe..
LÅTEN!
Länk till http://www.speedyshare.com/491111535.html
Ge kretik som bare den! :)
Beat: freebeat Mix: jag
Texten:
Jag langar 16 bars för att visa vad jag går för rappar det med känsla och visar vad jag står för jag gör de inte för att bli känd jag gör de för mig själv och som du ser så står jag faktiskt före dej
jag är en glödande stubin som nått sitt enda så ibland kan de hända att jag råkar sprängas över keffa rappare som tror att dom är bäst och omogna jävlar som säger att jag är sämst
så jävla trött på skiten men jag kommer inte lägga ner så ni kan bara sitta ner och lämna mig ifred ynkliga jävlar som tror att jag tar åt mig jag knullar era morsor lika hårt som på låten
folk frågar mig på gatan "vem e du?" brukar hejda undan för att inte fucka ur men jag lämnar era öron för jag måste signa ut så ni får hade bra hoppas att ingen lackar ur
Snabbreff:
Du vet vem det e, "ma dubbel k e" det är slut nu inget mera spel
hata eller älska't / makke
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|