I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Paradigma - Paradigmskifte EP Snippet + Session "Förstör din kväll"

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-10-24 18:18

Paradigma - Paradigmskifte EP Snippet + Session "Förstör din kväll"

Så för att annonsera ankomsten av Paradigmskifte EP kommer här det första livstecknet i form av ett smakprov på dess innehåll samt en old-school paradigma-style session vi valt att kalla "Paradigma - Förstör din kväll".

Ladda ner Paradigmskifte EP Snippet HÄR

Ladda ner Paradigma - Förstör din kväll HÄR

Streama dem båda från Paradigmas Myspace

BACKUPLÄNK

Så, Paradigmskifte EP kommer släppas den 31:a Oktober, och är alltså Paradigmas debutsläpp. Den kommer att finnas för fri nedladdning på whoa, myspace, och den ännu ej lanserade siten paradigmskifte.se där ni som vill supporta även får möjlighet att köpa ett tryckt ex med omslag i cardboardsleeves.

Lyssna, digga, och för guds skull kommentera.

Beat: AOBeats
Rap: JimmyMorfin, Omen22, Idiotförklarad
Text: JimmyMorfin, Omen22, Idiotförklarad
Mixning: JimmyMorfin, Omen22, Idiotförklarad

Rappare

2009-10-24 18:48
ASBRA!!!! GRYMMA KILLAR!!! FETA EMCEES!!! SCHYSSTA RADER!!! SNYGGA KLÄDER!!!
www.soundcloud.com/whateverist
www.paradigmskifte.se

2009-10-24 19:30
Jag gillar inte snippets rent generellt, tycker det är ett dåligt sätt att promota sin musik, därför kommenterar jag inte det mer än att jag tycker det låter ljudmässigt bra. Ser fram emot släppet dock.

Gällande er session däremot så tycker jag ni gör bra ifrån er, men beatet är, öh, mindre bra. Helt okej session textmässigt, men lite väl mycket rimbögande för min smak.

Producent

2009-10-25 12:37
gillar låten som fan
:)

2009-10-25 13:18
fantastiskt bra! ser verkligen fram emot ep:n!

2009-10-25 22:09
Softsoft!
här får du lite kärlek

2009-10-26 10:56
VictorLöfstrand

holk P19

Kepish

Skönt att ni gillar.

Uppmärksamma nu whoa, det är fet skit. :)

2009-10-26 10:59
Låten var fet!!! EPn är det största släppet 2009(för mig personligen)!!!!

2009-10-26 11:02
Kommer det vara nå feta gäster på EPn också?

Rappare

2009-10-26 11:43
Kommer det vara nå feta gäster på EPn också?

Nix. Det blir cuts av KRISTOUGHA (f.d. DJ K-Zir) på två spår, men utöver det har vi valt att stå för rappen själva.

Vi har dock en del intressanta samarbeten att se fram emot under vintern!
www.paradigmskifte.se

2009-10-26 12:00
gillade inte beatet så mycket.. men tycker ni lägger roliga texter allihopa!

fett
soundcloud.com/brormusk/sets
Rappare

2009-10-26 14:52
Yes, kul med comments. Ni som hatar på beatet, ni måste väl ändå hålla med om att det blir rätt svängigt omkring idiotförklarads vers början!

upp och så

2009-10-26 20:24
bara lyssnat på snippets för att internet är hyffsat dålig här borta, men det lät riktigt bra.. avvaktar lite tills jag fått hem ep:n, går inte att säga för mycket än hehe ;D

peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-27 09:19
vadå, bara för att beatsen inte är lil-wayne gangsta shizz ala 2009?

jag diggar skiten för att det låter äkta.

big up till mina boys

2009-10-27 11:07
Äntligen får man se den här posten!
Efter att har gett upp hoppet om Paradigmskifte EP för cirkus 1 och ett halvt år sen.

underbara lyrics grabbar, fortsätt göra musik efter detta nu! =)

Rappare

2009-10-27 21:59
Tackar så mycket, alla ni som kommenterat!

Public service announcement:
Efter några veckors trassel med Wordpress har jag lyckats få upp Paradigmas fantastiska hemsida - www.paradigmskifte.se!

Surfa genast in och ladda ner lite gamla tracks att skaka skallen till. Eller varför inte se om vi kommer till en stad nära dig under vår Novemberturné?
www.paradigmskifte.se

2009-10-28 12:01
Gillar snippeten, det låter lovande.

Gällande "Förstör din kväll" så instämmer jag med beatet är ganska .... kefft. Text och rapmässigt så är det som vanligt fett dock :D

Ser fram emot släppet!

2009-10-28 20:55
låter fett grabbar, ses den 27:e nov

2009-10-29 16:03
Detta är lovande som fan och jag ser fram emot våra framtida samarbeten! Glad glad glad glad

Rappare

2009-10-29 20:40
Fan vad fett det här är. Har aldrig hört något audio från er tidigare så jag lyssnade igenom resten av låtarna på Spacen också, och allt var så jävla tungt.
Rappare

2009-10-30 08:23
Såja göbbar! Nu är det bara en dag kvar! Lite nervöst, intesant?
Tack till alla som diggat, och tack mer till de som kommenterat, och kom ihåg att hålla utkik imorgon efter EPn.