[Audio] danielb - Tack (ft. Robin Stahl)
Skrev av mig lite. Ganska personligt
Spelade in, skickade till Robin så han kunde mixa Robin flikade in med några rader sång. Så blev det. Inget märkvärdigt.
LÅTEN !
Tanka och skriv av er ni också.
jag känner allt går åt helvete nu allt från familjen till vänner och fru vafan gör jag för att förtjäna det det sägs av sina egna misstag får man lära sig men jag har inte gjort nått misstag bara saker omkring mig som tar den smällen sedan tar dom och springer till mig för att få kärlek, dom förväntar sig det men jag har inget mer att ge till dom som gjort sina fel men då till saken, jag har inget val jag älskar alla dom som kommer, dom har gjort mina dar värda att leva dom är ett av mig tar min flickvän som exempel, på det sätt hon hjälpt när jag har varit nere, när familjen splittras så fanns hon vid min sida, och hjälpte mig att hitta den rätta sidan i livet, hon var den pusselbit som fattades i mitt liv för att ta mig hit jag måste säga, det finns många att tacka jag tackar linda och ralf, för alla stunder vi snackat det finns många fler, ni får känna det själv det är åtminstone tur att man har vänner och tjej även om, det går knackigt ibland inte minst om din flickvän har en famlande hand men det är borta med vinden efter allt bra du gjort jag ska ta mig i kragen och bli daniel fort alla känner inte samma, det är bara ett råd att tänka lite på andra, och ta det bara med ord alla saker går att vända till det bättre hoppas att jag lyckas bra-att denna låten blir ett tecken på att jag bryr mig om er så att ni bryr er om mig jag tackar än en gång, för all kärlek ni ger
www.myspace.com/danielbylund
|