I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Berg - Din falska nolla (The boss)

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2009-10-20 18:07

Berg - Din falska nolla (The boss)

Brukar inte alls göra diss låtar, men hoppas att denna kommer att gillas:)

Text: Berg
Mix: Berg
Beat: Emotionlproductions - The boss

Länk - Länk till http://www.speedyshare.com/868476155.html

Skriv om det är något som jag borde bättra på:)

Text -

Berg – Din falska nolla (The boss)

Aaaaaah!!! Boom! Hahaha!! Nu är det dags. Din äckliga och falska jävel. Jävla kuk sugande fittbög. Fatta så jävla förbannad du har gjort mig. Jag hoppas att du är beredd på det som ska komma skall. Leken är över nu Lill killen. Hahaha!!

Jo jag spänner min näve och slår han på käften, och bryter han ben och knäcker fan resten. Så fatta detta här det är inte någon lek. Obs vill du ta förlåt, HA! Nu är det försent. Så ska du gå på mig, eller backa sakta bak? För jag river ditt hus, och jag river ditt tak. Så titta nu bakåt för jag följer dina spår, så när jag kommer fram då kommer får du djupa sår. Så vapen, jo vapen det lär du behöva, för när jag är färdig med dig kommer du att böla. För det som du gjorde, det var fan riktigt fel. Så jag måste fan fråga, vad har du för problem? Har inte gjort dig nått, jag känner inte dig. Men ändå sprider du en massa lögner om mig. Så nästa gång jag ser dig då kommer du att blöda, för nästa gång jag ser dig då kommer jag att mörda.

Hook:

Har försökt att lugna ner mig, men det går inte alls. Jag håller bara kniven och vill skära
din hals. Vill inte se dig leva, jag vill se dig död. Har försökt lugna ner mig, men jag vill
se dig röd. Vill bara se dig bankad, jo ligga på marken. Jag skulle ha nitat dig när vi sågs
i parken. Vi säger en dag och vi säger en tid, sen ser vi om du finns i detta liv. Jo vi
skulle ha sätts en dag, förra veckan. Men du skyller på att du var med söta snäckan. Tjejen som en gång bara var min, men du spred ett rykte så att hon skulle bli din. Så nu är förbannad, mer än sur och piss. För jag hatar alla folk som snackar massa skit. Så jag ska knäcka din käke, så lär dig att snacka. Dela dig i bitar och mata en anka. Hahaha

Hook:

Hahaha! Så fatta detta, du gav dig på fel kille när du spred det ryktet om mig. Så vad fan ska du göra nu? Ha!! Vad ska du göra nu? Vad ska du göra? Hahaha! Fan vad mesig, fy fan vad mesig du är. Jävla nolla, det är precis vad du är en riktigt äcklig och falsk fittnolla. Fy fan alltså… Dadada!! Hahaha! Men jag kan väll lägga nått bra här i slutet bara för din skull. Är du beredd? Ha! Nu kommer det. Dadada!!

Jag rycker dig på kinden och du springer till mamma och hon säger sluta och du detsamma.

Hook:

Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd