Pinter ft. D-nice - Splittrad
Det är en låt jag jobbat ett tag på, Lyssna o ge kritik , visa mycket kärlek!
Länk till http://www.speedyshare.com/222829384.html
Vers1: (Pinter) Jag piskas i regnet för smärtan den svider alla fel jag har gjort klart dom räknas och jag lider jag har fått hjärtat av is men har inte alltid varit så om kärlek o vänskap förvinner säg vad har vi då ? ...inte något kvar.. såklart jag plågas av smärtan såsom vad fått mitt hjärta krossat o fällt tusentals tårar jag har blivit bruten o sårad i slutet av dårar har aldrig krossat en spegel men fått olycka ändå känns fan inte rättvisst att det skulle sluta så efter allt jag gått igenom borde jag nått paradiset jag har ju klarat skiten till o med fara för livet enda som får mig o kämpa är tron på nåt bättre för efter regn kommer solsken eller va händer ? jag svär jag släpper snart allt för d leder ti nåt värre jag får inget solsken jag får bara åskväder
Ref: (D-nice & Pinter) Vet inte om jag älskar eller hatar min värld sett massa hinder på vägen men jag har skapat min väg kommer dom bryta mig ner ? all heder åt er ska inte skryta om det , för den som lever får se
Vers2:(Pinter) snälla svara mig säg varför jag har hamnat snett för om börda bärs på axlar ja då har jag axlat mest jag fattar inte varför jag fortfarande andas jag önskar att jag kunde lämna allt o bah förvandlas till något annat se var jag hamnar kunna le igen så att jag kan se igen , ni vet d livets mening men jag har inte ännu inte fattat vad det handlar om för gäller detta kärlek så vet jag shiden vad ni babblar om vänskapen sårar mig , kärleken sårar mig men hatarna får aldrig chansen att skapa tårarna jag väntar på dagen då trenden den bryter den dagen jag blir lycklig blir när helvetet fryser jag e fan en god människa med ett lite mörkt förflutet men jag e fast i mörkret så vem fan ska tända ljuset det har blivit tänt förut men det släcktes ju min vän slutligen så hamnar jag på samma plats igen
Vers3: (Pinter) självmord? nej jag kommer aldrig ta den vägen för att i denna världen finns för mkt skadeglädje för mycket folk som vill trycka ner mig under jorden så mycket falskt folk med massa kort under bordet När jag väl får chansen på alkoholhalten tvekar jag shi en sekund att bjuda upp till dansen alkoholismen rinner i mitt blod som många andras men efter allt jag gjort så kommer jag få ångra allt huh förjävligt jag är ständigt plågad vet ni hur det känns när man bränns i lågan mamma pappa dricker o jag gråter fan de svider i mitt hjärta att se min systers återfall Drogernas värld d är knappast någon lekplats jag har bett till gud men mina böner dom har nekats jag tvekar, med min splittrade själ jag tar mitt splittrade hjärta och jag gittar iväg
(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS och låst p.g.a. uppningar 2009-10-21 13:48:53)
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|