[Audio] Maketo - 56 Rader av uppmärksamhet.mp3
Shoo, skrev ju 56 rader inatt och spela in dom nu :) nu hoppas jag att alla här tar sig 3 minuter och lyssnar igenom låten...
Here it comes: Maketo - 56 Rader av uppmärksamhet.mp3 Speedy
Take care, Bless
Text:
Jag släpper några rader i taget, ett budskap på dessa rader för staden va skadad och galen, ni saknar väl hatet skapar vokaler som skakar lokaler jag har ständigt kämpat mot mina motgångar inser idag, jag har skapat en fotbojja kastade nyckeln och halsade tyngden fick lätt panik, som att andas i rymden jag fortsätter skriva och släpper en skiva har du några drömmar? jag väntar på mina är trött på att ständigt bli kallad för deppressiv när det är du! som lever ditt nästa liv mitt liv idag är underbart, har vingar på mitt skulderblad jag vandrar genom livet med ett leende som gunde svan Har en flickvän så änglalik och vänner som hjälper till min älskade familj, yupp, jag kan känna frid men snälla förstå att jag är rädd om världen jag känner ett hat, bah släpp besvären vad har hänt i världen? är det släckt i själen? pappret är hären och pennan är svärdet ska aldrig släppa taget om mitt hopp till musiken jag har bombat den tiden, med bongen och weedet jag måste gå framåt och tänka på mina steg men för att kunna de, måste känna livet le har så många tankar som vill bli ord att hela denna texten blir en rimlektion följ inget system, nej! ingen tro! fuck that......de är en grind på bron! dom vill kontrollera, dom styr ditt liv hoppas ni lyssnar, jag bryter is jag flyger på beats, och flowet de lever och efter låten, så kommer en seger jag vet vad min mun vill få sagt! jag skapar en konst som mozart skapar en bomb med en hård takt jag står ju på toppen och vrålar vet du vem jag är, kan du känna han? han kämpar genom livet, utan änglavakt jag längtar efter dagen då ni släpper allt och inte slösar bort allt på att bränna sand jag kan fortsätta, i evigheter sluta leva livet som ni ser i tv ville släppa lite luft, och det blev en hel del hela mitt liv som blev en cd kan du se va jag skriver, tystnad! jag lever det livet, lyssna! jag vet hur ni tyder, kyssar! dags att byta stig så skynda! jag släpper panik mina tunga börder släpper lyrik och de unga hör de det enda jag vill är väl för er hoppas ni ser det som själen ser jag kommer aldrig att vända på mig jag slutar den dagen då pennan sover det är svårt, bara några vänner förstår mig änglarna gråter jag lämnade låten
Soon in your Fridge, mofo..
|