Och här kommer texten dessutom... Vers1: Det där, lilla extra man väcker en känsla, på natten man rensar till beatet som frestar Trixar och fixar man står på sin top, alltid når man sin topp, alltid finner man hopp Men jag vänder mig om för att finna mitt kall ställer allt på mitt kall måste hindra ett fall faller allt på sin plats eller tar det nu slut kommer alls dena stund då man ser vägens slut Så jag vänder mig om omigen till den sång denna sång blir mitt jobb och jag har nu all koll på mitt liv denna tid blir till frid och all skit blir passe ni som står här brevid ska nog se att jag ler tills den dagen man ser detta brev som jag skrev till de horor jag ser står å ler åt mitt håll vänder om går min väg, detta här e den jag är Refräng: ingen ser oss ingen hör oss alla bara vänder om och går , vilsen i världen med tankar som bär en! men jag vet vad jag vill och kan! Vers2: jag sätter mig ned för att vila min temp, med dörren på glänt kommer hatet som känns, ingen kommer någonsin att fatta mig kommer tiden då ni alla uppskattar mig, eller vänder jag ryggen och kränger helt om för att ännu en gång fucka upp och bli gone, jag ställer de krav som jag har på mig själv att trixa med skiten tills allt e perfekt Allt det jag sett har nu tagit effekt så jag tar mina steg enligt boken jag skrev kommer slutet bli fel eller blir det perfekt den som lever och ser har nog märkt att jag gett, men min tid e nu här så jag packar och bär mina sista besvär till det beat som jag svär tar mig ut i vår värld utan mitt gevär som den musiker jag är