piss inte kiss- jag e emo nu Länk till http://www.speedyshare.com/982661506.htmlfreebeattext:introförlåt mej jag va inte seriös förutdet var inte alls meningenjag hoppas inte ni har blivit lika ledsen som jagokejförlåt att jag sagt kuk, fitt urinblåsaatt jag har rimmat på bitch å åsnaatt jag sagt att du har anal klådajag e emo nu, å livet e inte längre en lekjag ska börja rappa om sorg, ångest å kärlekförlåt jag va inte seriös, men nu e jag blekska aldrig kalla någon för fettrots han hetsar i sej kebab å såntförlåt för min förra rapp å såntjag ska aldrig gå tillbaksnu e det känslosamma låtar som ska skapasinte längre raapasinte längre pratasom analer å sex skandalernu ska jag komma på rätt banerjag e emo nujag e emo nujag e emo nujag e emo nuett två treser du min tår falla nerlagt av å flumm-rappaförlåt att jag va skumm å dum-pappajag säger förlåt till alla erjag ska aldrig göra så du ler igenmin vänjag e seriös nu, jag lovar å svärska rappa om våran kalla världförlåt alla nunu e jag ledsen, mitt rum känns som en burjag ska rappa men inte om dårarjag ska rappa om tårarallt e knas nu, allt e förjävligtmen att jag bytt stil e förhärligtjag e emo nujag e emo nujag e emo nujag e emo nu
beundransvärt.
allt e knas nu, allt e förjävligtmen att jag bytt stil e förhärligt