Yngve ft. Käääz - You how that goes!
Shue ! lite nytt shiet från mig och min brush Yngve ! så jävla ballt att våra efternamn börjar på yngve... aja skitsamma haha.. tanka låten,sprid och komentera!
Intro: Käääz (jag) Vers1: Yngve Vers2: Käääz reff: Yngve Beat: nått vackert.. Mix: Yngve
Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/592755137.html
Yngve vers1:
jag är han som snurrar runt i mina nikeys är den där snubben som får brudar att gå all in är inte two face, kastar inte kronor broder tro mig när jag säger att jag demolerar allas storhet här kolla vad jag har i min hand magnum 32 kaliber bara visa va du kan sikta noga nu av mig så får du en chans men om du missar kommer ja smacka dig med öppen hand som i filmen när simon says ruuuuuuun you got 5 minutes left you better ruuuuun det är en vardags sak gillar du att motionera jag är den nya eran spring om du ska trakasera försök att haffa flera, baka bak o fatta mera yngve käzz vi fuckar ur vi trollar bort som joe labero lets go swag, den är tip top här visar fingert yeah tj tj tjena kääz
Reff; Aint no bitchin with us you know how that goes never holdin back you know how käz flow y to e motha fucka better back of hold a finger on tha gun you know how that goes you know how that goes you know how that goes
Käääz vers 2:
jag tackar yngve för micken och langar feta rader feta rader som blir fetare än maraboureklamen klart att dessa grabbar flyter på som vattenläcker medans du är tönten här med alla dina gangstertecken du är sopan mannen,sopan som bah sopar allt men min stil den jämnför man ju med gunvald och johan falk allt i denna låten går på räls som järvägsvagnar när vi droppar vårat shiet igenom dessa nätverkssladdar du är kass och det går ut i våran klagosång för vi fixar mera action hära än i gatuvåld vi är hära för att sprida våra skryttexter ni är fly som flygande jacob och vi är flygfältet nu för tiden kan ni hitta mig i stockholmstrakten för jag är ju där ute och glider som i hockeymatcher! du hör inte hit som ljudisolerat för att vi är bäst på detta,yeah! slutdiskuterat!
konstruktiv kritik! hata eller älska! one love! pz<3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|