Yngve ft. Käääz - You how that goes! Shue ! lite nytt shiet från mig och min brush Yngve ! så jävla ballt att våra efternamn börjar på yngve... aja skitsamma haha.. tanka låten,sprid och komentera!Intro: Käääz (jag)Vers1: Yngve Vers2: Käääzreff: YngveBeat: nått vackert..Mix: YngveLåten:Länk till http://www.speedyshare.com/592755137.htmlYngve vers1: jag är han som snurrar runt i mina nikeysär den där snubben som får brudar att gå all in är inte two face, kastar inte kronor brodertro mig när jag säger att jag demolerar allas storhet här kolla vad jag har i min handmagnum 32 kaliber bara visa va du kansikta noga nu av mig så får du en chansmen om du missar kommer ja smacka dig med öppen hand som i filmen när simon says ruuuuuuunyou got 5 minutes left you better ruuuuundet är en vardags sak gillar du att motionerajag är den nya eran spring om du ska trakaseraförsök att haffa flera, baka bak o fatta merayngve käzz vi fuckar ur vi trollar bort som joe laberolets go swag, den är tip top härvisar fingert yeah tj tj tjena kääz Reff; Aint no bitchin with us you know how that goesnever holdin back you know how käz flowy to e motha fucka better back of hold a finger on tha gun you know how that goesyou know how that goes you know how that goesKäääz vers 2:jag tackar yngve för micken och langar feta raderfeta rader som blir fetare än maraboureklamenklart att dessa grabbar flyter på som vattenläckermedans du är tönten här med alla dina gangsterteckendu är sopan mannen,sopan som bah sopar alltmen min stil den jämnför man ju med gunvald och johan falk allt i denna låten går på räls som järvägsvagnarnär vi droppar vårat shiet igenom dessa nätverkssladdardu är kass och det går ut i våran klagosångför vi fixar mera action hära än i gatuvåldvi är hära för att sprida våra skryttexterni är fly som flygande jacob och vi är flygfältetnu för tiden kan ni hitta mig i stockholmstraktenför jag är ju där ute och glider som i hockeymatcher!du hör inte hit som ljudisolerat för att vi är bäst på detta,yeah! slutdiskuterat!konstruktiv kritik!hata eller älska!one love!pz<3
vad haru gjort med ditt ljud kääz?