[Audio] Pap - Djupt Nere I Skiten version 0,5 (9 Låtar)
Yo! Nu är Djupt Nere I Skiten v. 0,5 färdigt! Det va meningen det skulle bli mycket mer än va det blev. Detta är låtar jag släpper för att visa tecken på liv, då jag inte gjort nått på 3 år. Men det kommer komma mycket nu! Detta är låtar jag själv producerat och mixat, och jag har aldrig hävdat att jag är speciellt grym på det haha. Men detta är bara uppvärming, har riiktigt feta projekt på gång! Så gå in på http://www.p-a-p.se och ladda ner dessa låtarna: 01. 2,0 02. Djupt Nere I Skiten med Niz, Emblem, TML, Julian, Anakin, Grizzly & Asma 03. Hojta På Din Påg 04. Mot & Med 05. Pennan 06. Musfällan 07. Situationsfrustration 08. Så Fjull 09. I Lördags med Emblem & K. Sluggah Gå även in på min myspace: ENJOY!
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
va sorligt.. skriv!
folk vet inte! jag ska lyssna genom allt & hit you back man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej det verkar dom inte göra! fan jag kan se det e måånga som har varit inne o laddat ner, men ingen jävel skriver..
över fet heheehh Musfällan e min favorit
Moderator
2009-10-10 00:13
Ska lyssna , återkommer väl imon!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Musfällen är favoriten, men härliga låtar :) Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
tackar! haha wille såklart att den e det! haha
haha, överfett.. musfällan är PORR.... pause.. peep it!
you wish you was me but woke up n' you was you again
Låter fett man! Gillar skiten! Lite schleeten stil dock att lägga en dissvers mot mig på en låt som jag spelade in till för ett halvår sen, men heey vad ska man förvänta sig haha. Kul att man verkar vara en big deal för folk! :)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
den är fet, riktigt smutsig på vissa ställen. big ups. favoriter är fjull och situationsfrustration. fett att vissa tror att det är "kul" om detta här nu skulle visa sig vara en "big deal" för mig, höhö..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FettFettFett!! Detta är nice.. Unikt! Keep it flowin and don't follow the stream!! Big up!
jag tycker denna e fet som fan :D peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Tack før alla snælla kommentarer! Schleten stil? Jag fick hans vers precis innan jag satte ihop den, så jag brydde mig inte, men lite kul ær det faktiskt! Till alla producenter dær ute, kasta gærna hit lite beats! Keep it coming!
varför sover folk på detta?????
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
ja jag vet inte! kom igen nu!
då testar vi igen..
Låter gryömt, har dock inte hört hela ännu Vad för dialekt?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
låter riktigt bra vissa texter jag inte digga dock men riktigt bra
tack! haha malmöitiska!
jag diggar den:) fett bra gjor(Y)
upp!
exakt
asså detta førtjænar mer!
Bra skit, Kul att de är egen produktion också :) Musfällan, Hmmm... Tror grannarna börjar tro ja e sexfixerad snart ;) Skämt åt sido.. D va fett ! Bless //M
Aldrig gillat skånsk dialekt på rapp. Men rapp mässigt lät det bra och det var en riktigt nice idé på fram och baksida på tapet! :D
http://www.myspace.com/lattimusic
Mina grannar vet jag är sexfixerad! Skånska e det fetaste! Ja jag ville det skulle bli riktigt hemmagjort hehe! Alla som tycker detta är fett har ingen jävla aning om vad som kommer komma!
asså jag ska ju inte behöva uppa den egentligen...
Jag vill ha biff! upp..!
har inte hört dig innan och sitter på jobb med 1980 talets sämsta datorhögtalare som inte fungerar. Men eftersom asma gästar och du även har gästat på asmas Invincible Thoughts och även att du är från skåne ger mig redan stora förväntningar. För du är i rätt krets när det gäller fet underground hiphop runt söder, och du är från söder. update ikväll!BLESS !
Think of a colour you've never seen.
hahah RWallin nej ni låter ju som alla andra! dåligt, därför jag inte lyssnar på svensk hiphop ,alla låtar likadant eller så försöker dom låta likadant. Jag har MIN stil och det är mer än nästan alla på denna sidan kan säga!
fett fett fett fett fett fett, du har din egen smootha röst, laidbuck fuck you kör mitt eget, älska denna typ av skånsk klang och helt enkelt digga plattan, multimatiskt grymt! BIG UP PAP!
tackar man! det kommer komma mer!
upp yo
whoa, droppa!
dom kænner inte igen!
droppa mer shiet pap!
ja det kommer komma mycket!
Congratz :) upp!
Är det någon som har missat?