Pinter - VI SES (SVar till TBC, GFS och Anel.s)
Sänker dessa hoes ännu en gång :D , fattigt ljud men låter min text tala för sig själv. Dock omixad för det va inte vår studio men fuck it vem bryr sig.
Länk till http://www.speedyshare.com/425495885.html
Vers1: Jag hade tänkt att spotta en sista diss så du sikta o sköt men du missa visst Så jag öppnar min gylf och jag riktar min du får en vrickad min o sedan slickar min "eyo siizar mannen du måste smaka på de här" "ok mannen e den god säg walla jag svär" ni gillar snopp för Ni e skämmigast grabbar men chaabans mamma hon va klängigast av alla TBC har bajtat från kayo som en hund biter kött bang bang vem? spiller några liter rött vinflaska nah, jag dricker bara starksprit du är en enda pundaren för mannen jag e alkis du blir bränd idag för du är äckligt svag vem fan av oss e det som söker kändiskap du kan skälla som hunden men du e ett tamdjur tror inte att du bits då åker tänder rakt ut
Ref: Chaaban du leder din trupp till döden Anel du får min feta fot upp i röven TBC har gaysex i hela norrtälje men ingen klandrar er för vi vet att porr säljer
Vers2: Chaaban jag vet att du vill så sug min kuk du är exakt lika hård som ett mjukisdjur eyo knatten saj vad fan vet du om rappen lyssna hur man dissar och lär daj nu av pappsen ingen av er verkar fatta det jag sagt ti han Pinter mot er mah det är klasskillnad se mig som fullutbildad och ni som förskolan du e fitta slyna slida trög bög hora sänka mig? du har större chans att bli rik på lotto se mig som anticimex och ni som små råttor du fixa bättre ljud men sög fortfarande dina flowmissar gör så att jag lungt klarar det du kan ha ferrari o sätt mig på en cykel jag vinner racet ändå för jag har baxat din nyckel helt ärligt, fråga hela rapsverige vem äger denna beefen? "det är pinter så lär er"
Vers3: lillekillen borde kolla upp sin lilla fakta fråga sj N.m.e vem som dissa först din slampa fuck den beefen nu ska tbc bli knäckta ey när er click grundades stod jag right här o väntade Jag sänker dig snabbt jag sänker dig hårt jag lägger det bra o slänger dig bort jag spottde o krossade ,knockade så att denna horan slocknade ska du kidnappa mig javisst ja på så vis e jag pundare mannen snälla jag e drogfri ganska ironiskt nästan så jag gråter Leker grym sen va femtonåringen bäst på låten klart ni ridar ,ni är dickriders, vet ni vad jag sänker er så som jag sänkte Benny´s stad Chaaban du var redan död efter rond ett det kan vem som helst intyga och det va inga problem, att sänka fittor som er tbc, anel.s och gfs haha vi ses
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|