soft, lite skarpa snares men vet inte om ni gjort beatet så.. tycker det låter coolt både flowmässigt och textmässigt, vissa grejjer som inte riktigt gick ihop i texterna bara men kanske är jag som missförståt något. One Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
tack för din tid : )
Vice Versa!
bra delivery på alla meb XL snäppet högre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker alla tre la det fett, fortsätt såhär :)
Dahl, bah gör mitt bästa.
värmer att höra! upp!
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
tack alla skönt att höra ! merrr
Vice Versa!
holllllllla! upp!
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Detta var riktigt bra skit :) Kolla gärna i mina nya "För alla gånger" tillägnad min syster ! Bless Mentol
tack mentol ska checka ! mer ?
Vice Versa!
rom och cola!!!!!!!!! upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÄCHLIGT SKÖn å grym , detta var grymt gjort !! ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
riktigt soft låt! denna kommer pumpas synd på tapet, har sett fram emot det men gillar att ni droppar fortsätt med det pz!
tack allihop återigen ! joqwe p17 jag tycker exakt likadant ! mer !!
Vice Versa!
fett med kommenterarer, men mer?!
var e kommentaren om min nya Låt? (A)
mentol, de kommer nog!
fixat! uppa en sista gång whoa!
Vice Versa!
tack så mkt gott folk.
soundcloud.com/jerrones
Känns som att tråden har gjort sitt nu!. Tack ska ni ha alla!
sista upp
jag tänker inte låta denna tråd dö ut, det var sjukt länge sen jag ba tappa hakan för en låt och bara sitter och dagdrömmer, när en låt ger en en tankeställare, där bilder flyger omkring i näthinnan, då har det hänt något speciellt. ni har lyckats skapa en tankeställare boys! detta var sinnes! tänker inte kommentera något om texterna då dom alla höll hög klass. beatet mördade och era röstlägen var klass.. hoppas detta för tråden vidare till ytterligare diskussioner! peace // Krilloboi
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
fan va soft att höra krilloboi :) mer gott folk!
Grym kommentar där krylleh-B, tack så mycket det värmer!
soundcloud.com/jerrones
tackar krylleh-B! det värmde i kroppen !
Vice Versa!
bra jobb killar låten e bra asså! xl la de bäst, jerrones va faktiskt bra i denna, gillar inte alls killen i mitten, men kanske en smaksak.. peace bra jobb
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Alla gjorde det bra :) Gillade XLs rader mest. Dock tyckte jag inte om "addsen" på vissa ställen.. Det lät verkligen inte bra. Tex. finner ej balansen som du gav mig då.....då känslan fanns men trodde aldrig att du skulle gå......gå Och om ni ska ha så varför bara på vissa ställen? :P Och Refrängen skulle kunna varit bättre. Keep it up ;*
I was livin' in the darkness when I saw a light..
Producent
2009-10-04 23:27
bra låt . riktigt tung alla 3
:)
tackar allihopa! Jaahaadu P16 : tror du det låter bra med dubbs över allt sådär i en vers? tänk efter lite .. resten du sa är en smaksak tack för tiden ! mer ?:)
Vice Versa!
Jaahaadu P16 : somsagt, allt är en smaksak... Kan hälsa resterande lyssnare att denna hade legat på MBFIMG idag (måndag) om vi inte hade vart för snabb på att lägga ut låten här! kul med kommentarer föressten.
vadå? ska vi köra en sista upp? vi göre! kom igen nu whääuu
du har rätt !! 1 sista UPP!
Vice Versa!
ah fan, upp
Sket ni i första verisionen? den från tapen mena jag.. aja riktigt bra pojksnoppar! (y)
ah, gjord om den lite :) Tack allihop!
soundcloud.com/jerrones
tackar tackar!!
Vice Versa!
länken lever ennu så jag ger er som ej hört en chans att lyssna, sprida och kommentera!
Låter som en fet helt underbar låt, någon som kan lägga upp den och dela ut av den musikaliska orgasmen? :)
Im not here and this is not really happening