I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilford & Ibancito, Joe Nat - Oh Oh Oh!!

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-27 21:24

yoyo den här har vi haft på bordet cook länge nu fan (2007/2008?) de dags för den att skina sig lite nu!!!
låt den spränga era speakers o skaka nåra väggar fifan de här e en grov madafakkin banger!! (de tyckte ja lätt för 2 år sen) nu får ni bestämma om den e värd namnet :D
vilford står för mixningen!

vers 1 - vilford
reff - vilford/ibancito
brygga - Joe nat
vers 2 - ibancito

ni kan lyssna här --> Myspace'n

o ladda ner den här -- > Speedyshare'n

hoppas ni diggar o skriv va ni tycker folkz !! tack i förhand ajjjt peace in the middle east

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-09-28 00:49
Shulu!

Låten är skön, men som du säger.. det var ett tag sen den här gjordes =)
Reffen är nice, mixen skulle dock kollas över en gång till

Men den håller klass!

Peace!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2009-09-28 15:03
Beatet var verkligen inte min smak. Flowet sitter tight, men texten kände jag inget för. Hörde ingenting unikt i detta. Har hört allt förut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-28 16:41
rmk : tack mannen aa ja vet fan mixningen e reverbad till maxx på denna, men ey de gick rykten om att du skulle lägga en brygga på den här oxo ? va hände :p

fleppo : ajjjt hoppas att nästa track sitter bättre i dina öron, tack for ur time

shoz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-09-28 19:55
jag tyckte det här var fett

2009-09-28 22:13
beesta!

2009-09-28 22:40
DET VA NAAAAAjjjjjjZZZ
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams
Drop-D Entertainment (musikförening)

2009-09-29 01:40
Beatet är rätt så najs, tajt flow, men mixen... fy faen! Tolka det inte fel boyz men ni måste langa bättre mix med mer tryck i trummorna.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-09-29 02:14
tackar men fan mixen e väl inte så överdrivet fucked up? de går ju o pumpa den ändå eller hur

2009-09-29 02:29
Soft, personligen gillar jag inte hubbaclub-rap men det var soft och håller helt klart standard.

One

Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement"
www.myspace.com/dysmonia

2009-09-29 15:40
haha ok tack fan!

2009-09-29 20:21
Riktigt fet låt där av er. Tycker iban skiner lite mer en ni andra faktiskt, men låten är fet! big up boys!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2009-09-30 04:26
tack mannen fett att du digga :) kom igen whoa wake up wake up wake up

2009-10-01 08:17
Tummen upp för denna!

2009-10-01 16:29
tack så mycke!

2009-10-01 21:13
tungt som fan! keep it up

Moderator

2009-10-01 22:26
Tung låt som faen! Var något med beatet jag störde mig på lite bara, men hooken är tung, verserna är riktigt tighta. Dock fastnade jag för Vilfords öppningsvers lite mer, men klart tung låt! :)
Fortsätt så och jag håller utkik efter mer!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-10-01 23:01
bra!
www.myspace.com/mcrish

2009-10-02 02:14
tungt att ni checkar folkz de uppskattas som fan :D det kommer snart mer grejjer från den här sidan så de här e inte de sista ni hör från moi .. ! shouuuz

2009-10-02 14:37
låten va nice.gillade refrengen. joes brygga va fet men borde gjort en vers fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-02 17:07
tack mannen ! aa word fan men han kom försent t studion hehe :D sprid gärna !

2009-10-03 18:32
uppppppppp

2009-10-03 20:38
Ye, diggade inte beatet så överdrivet mkt.

Förövrigt så var allt helt okej, men vet att ni kan bättre!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2009-10-04 01:23
ajjjjjt nice att du checka mannen ! den e fett gammal så de stor skillnad på då och nu ;) kommer mer trackz snatr !!

2009-10-04 18:52
shuuzan

2009-10-05 22:06
UPP!!

de går rykten om att stora saker e på g, håll öronen öppna

2009-10-07 12:41
vet att ingen skriver men för varje gång jag uppar så får ja fler nerladdningar..(?) skriv nåt!!!

2009-10-07 15:34
Fet låt!
Jag har inte lyssnat på sån här typ av rap på ett tag, men jag ska fan börja med det nu. Dig ska jag kolla upp mer :)
Peace!

2009-10-07 20:21
tack mannnen !! gör så !! du kommer inte bli besviken,, i slutet av månaden så kmr det komma en BOMB med tracks i din GÄSTBOk... du kmr inte ångra att du checkade in mig in the first place.. Shuzzzzzzzzzzzzzzzz

2009-10-08 15:14
squad up squad up

2009-10-08 19:28
VARFÖR SKRIVER NI INTE!! sluta smyglyssna/ladda ner o skriv en rad fan!
Sångare

2009-10-11 23:07
Lät riktigt najs asså flowet va skönt & rösterna passade till beatet keep it up!:D
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?

2009-10-12 17:21
tack mannen ! nice att du checka