Brynto - Svarta Moln [YouTube]
Gjorde denna för nån vecka sen helt förskyld så e rätt nöjd , lämna gärna en kommentar har bara hållt på med musik i ca 1 år så vill ha comments:D Tror de kan vara nå småfel i texten;) TEXT: mitt physke e lågt bär ångest som vill ut huvet rasar samman hela kroppen e helt slut börjar flippa ur mina sinnen e instabila mina ben skakar galet för o gå får ja kriga vill byta sida vända blad göra allting bra men de e en dröm som ja får ha varje dag för verkligheten e knas och allting e skit saknar grovt att vara lycklig i mitt liv men bit för bit börjar nånting byggas upp fuck till psychoser nu ere pass på zutt livet e tufft o behöver inte mera tjafs dagen e fuckt och ångesten har hunnit ikapp dag som natt svettas ja över hur ja lever skaver skavsår i min själ över alla problemen går upp på scenen kollapsar och blåser iväg va ska ja göra nu de e mörkt i min värld Reff: pass till hasch nu ere dags för rast panika minnen som sliter sig fast svarta moln gråa murar bara misär ångest knas låt mig välja rätt väg vers2: de e chock mycke som finns i mig som vill ut ångest panik massa andra saker i tur vill förklara men hur ska ja förklara för er att hela världen e både fuckt o upp o ner klarar inte mer känner att ja snart kommer falla för psychet e lågt varenda dag e allt detsamma hur långt ska ja vandra för o få lycka o glädje ser bara svart o säger fuck till hela världen så erä att vara helt nere o inte veta var man ska e rastlös vill göra nåt men finner inga svar så faller tillbaks sätter mig ner o får panik tankarna e kaos hela världen snurrar i mitt liv lyckan sprang förbi o nu finns bara hatet kvar tiden läker inga sår bara se ärren ja har chock knas som barn och de vart salt i såren försöker söker letar efter nån som förstår mig reff: pass till hasch nu ere dags för rast panika minnen som sliter sig fast svarta moln gråa murar bara misär ångest knas låt mig välja rätt väg Vers3: Förklarar saken orkar inte längre förstå blir kaos i hela sinnet o ångesten slår slag som ja får som skaver galet in i själen som gör så ja känner mig helt ensam i världen på färden ja gått på stigen av melodier o toner sagt miljoner ord som blir mina egna visioner berättar versioner ur min vinkel på olika saker men får inget tillbaks vandrar vilsen i kloaker har mina orsaker varför glädjen e borta ser ingen stig de spottar knas utan måtta fast oftast på olika sätt (led mig rätt) just nu ere bara kefft (se var de lett) vill äta mig mätt en dag då ja kan skratta inte bara se mörkt o se alla vägar helt svarta de e fuckat såg mig själv när allting försvann men lyckan e borta vill hoppa från min kant reff: pass till hasch nu ere dags för rast panika minnen som sliter sig fast svarta moln gråa murar bara misär ångest knas låt mig välja rätt väg
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito