Video: STGK I detta lovande Land
DJ Dale!*
Proffsigt :D Feett
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
ttuuuung låt and u know it
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett :) mkt bra text.
All support uppskattas /// Elaz
sjukt bra manen texten riktigt bra budskap. och gjord på et glad sätt som får folk att lyssna kanske! vem är det som sjunge me reagge röst i bakgruden?
Här sitter man på kvällskvisten/Natten och glor runt lite,men hittar inget speciellt av värde att lyssna på. Men så bara pang finner jag denna och som vanligt e jag skeptisk innan jag lyssnat för jag e ganska van att hitta rätt dåliga låtar och videos här. Men när första tonen når mitt öra så har du fångat min uppmärksamhet och jag sitter med spetsade öron under hela låten och bara njuter. De här ger mej hoppet tillbaka, denna låten ger mej tron tillbaka på att de finns riktigt seriösa musikutövare kvar på denna sida. Vist ska man inte rata hela sidan för de finns endel här på sidan som gör sköna låtar och tar de här seriös. Men du sticker ut du fångar ens uppmärksamhet men sköna toner och en riktigt inteligent text. och du lägger upp låten annorlunda mot va man brukar höra här och de blir aldrig tråkigt att lyssna, videon va fin den oxå inte jätte proffsigt gjord men den fyllde sin funktion. Fan va jag älskar att hitta såna här guldkorn som denna, du har förgyllt denna natt och flera dagar framöver för mej tack vare denna låt och välskrivna och genomtänkta text. Finns de fler låtar man kan göra med dej? /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Hej tackar för all denna fina responsen! Mr Banditen, kan kolla Myspace eller rent av googla STGK! detta är från albumet som kom ut under 2008 nämnt Word Music det ligger faktiskt en lån tanke bakom videon som gör mig extra glad när du säger att den ser lite lätt ut så att säga! vilket är hela meningen! sång rösten någon frågade efter är Ingen mindre än reggae artisten tillika medlemmen i Stgk Dani-M Musiken är producerad Av Simon Monserrat medlemmarna i STGK är Ramon "Moncho" Daniel "Dani-m Simon johan "Dale" håll tillgodo! De kommer mera! vi sitter och jobbar i studion i skrivande stund! kan posta en länk så ni kan ladda denna ipred Fri! :)
DJ Dale!*
ja va finns det att säga om denna låten då.. Fett är de enda ja kan säga! mkt bra text med en tilläggd schysst video! första låten jag hör med dig, men mer vill jag höra inom snart framtid! Frid / cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra låt.. Fan vad härligt ni framför den, unikt som fan!!
Ja känner igen snubben 2:00 . Fan vad najs låt, diggas som fan, vill ha nerladdnings länk!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
höger klicka bara på texten som frågar om du vill ladda ner filen du bett om!
DJ Dale!*
AH coolt... Unik rapstil, känns rätt fresh
Två ord, en mening: VÄRLDSKLASS
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tackar! fint med bra respons!
DJ Dale!*
fett. riktigt härligt flyt på rappen, och reggae-snubben gör det också väldigt bra här. jag gillar.
Detta är min forumsignatur
sjukt skön inte många som skriver sådana här texter idag det saknas du har en mycket intressant text och ett bra framförande av din låt :)
najs vibe i låten å videon
Tänk efter, fetaste släppet i år nästan. Riktigt skön
Mycket skönt
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
förtjänar helt klart en upp till
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Battlerappare
2009-09-23 21:24
rktigt fett gillar flowet på rappen å sången är klockren!
JoaquinRoyale
nice låt! nice attityd. nice allting. bigup min vän. hoppas ni håller stilen uppe
http://www.kalvinhiphop.com
Riktigt grym låt !
proffsig låt. gillar den skarpt!
http://www.myspace.com/quizze
sweet med bra respons! tackar tackar!
DJ Dale!*
jag tycker texten var rikigt bra.... rappen var inte så bra tycker jag för.. bra reff som faaaan ..älskar verkligen texten!
Bröderna I trakten / Skip Dat Shit/ Shpend.M
tungt shiet :D
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
tackar tackar! kollar ni längre up i lägget, så finns en länk för hämtning!
DJ Dale!*
Galet tungt det här. riktigt jävla ballt.
Silvermusik....
Grymt...den har skapat värsta debatten på faebook med!
skapat värsta debatten på fejjan med...bra med musik å text som berör...