J.L - Africa
Tjenixen! Har spelat in en ny låt som är till min flickvän! Brukar inte göra glada lovesongs vanligtvis men jag skrev efter vad jag känner! Jag känner mig ganska nöjd med låten så jag hoppas ni kommenterar efter ni lyssnat! :DLÄNKEN!!! Vers1: J.L Vers2: J.L Mix: J.L Vers2: Jag tänker, Kommer du ihåg, Den första dagen som vi sågs. Himmelen var grå, Fast du gjorde den blå. Våra ögon dom fick mötas, Ett under för mig. Så jag stannar upp, Och skänker denna stunden till dig. Jag blundar igen, Men denna gången ser jag klart. Det finns ingeting i världen, Som kan ta mig tillbaks. Tillbaka till den dagen, Då du inte fanns hos mig. Redan då viste jag, Jag skulle få min chans igen. Att kunna träffa, Röra dig, Och se dina ögon. Att inte kunna se dig, Är min största mardröm. Vi ska dela ett minne, Som räcker livet ut. Du ser hela mitt inré, Så jag tänker en minut. Vad jag skulle va idag, Om inte du stanna kvar. Men jag antar, Det kommer bli som du sa. Det krävs mer än 100 män, För dra mig ifrån dig. Jag skänker mitt liv, För du har läkt alla såren. Reff: Its gonna take a lot to drag me away from you (From you from you) Theres nothing that a hundred men or more could ever do (Could do could do) I bless the rains down in africa (Africa) Gonna take some time to do the things we never had Vers2: Jag känner, Att känna du mår bra, Att kunna se när du ler. Jag kämpar varje dag, För att kunna se mer. Jag ska vara den personen, Som du alltid kan prata med. Och ringa när som helst, Jag vet jag kommer klara det. Och vara med, När du som mest behöver nån. Om ditt ben har tagit snesteg, Ska jag stödja dom. Jag glöder som, Den eld, Som du aldrig har skådat. Den brinner, För dig, Och tar aldrig slut på låga. Skulle du gråta tårar, skulle jag gråta också. Ifall du blir sårad, Skulle jag bli sårad också. Ifall du är ensam, Men det kan du inte bli. För jag ska finnas hos dig, Hela ditt liv. Allt som jag säger, Allt som jag gör. Det står jag för, Och kommer göra till jag dör. När du hör denna låten, Vill jag att du kysser mig. För en kyss av dig, Betyder mycke för mig. Reff: Its gonna take a lot to drag me away from you (From you from you) Theres nothing that a hundred men or more could ever do (Could do could do) I bless the rains down in africa (Africa) Gonna take some time to do the things we never had
You don't know what you got, until you lose it.
som jag skrev på msn, grymt flow på sådana trummor, och texten var fin! Och vissa rader var lite för korta så du fick dra ut men det lät inte dåligt! :) Big up //D
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Fett ju! Skön å lyssna på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var fett med känsla, det märker man både i texten & i ditt röstläge, deliveryt var fett alltså! Flowet var skönt, precis som Dan sa, för att vara på såna trummor la du det grymt! ;D Lyricen var skön, nånstans då och då vart det kändes som att vissa rader var längre så du speedade upp, samt att vissa var kortare så du drog ut lite mer på orden, Men allt som allt var den grym! ;D 9/10 i mina öron ^^ / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön man, du utvecklas för varje låt, kul att höra :) Keep it up bro
Tackar grabbar kul att höra :D Fortsätt pumpa och bomba med kommentarer :D
mesta är väll okej, men texten är verkligen inte i min smak... så jävla orginell och sjukt tråkig ;P tyvärr.. Gör något mer utav det än att skriva någon baby-danish "le igen" ungefär ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
hehe de ska vara i guess it rains down in africa ^^ men aja till låten då, den va skön som fan, beatet är galet bra!!! eget producerat? :O sen texten va bra inte många flowmissar och det lät bra över lag :) bra jobbat mannen !
Den va helt okej... du måste träna på din andningsteknik samt träna på bättre artikulering. Din flickvän blir nog glad (: pz
- Shizzle
skönt intro, vissa rader e sköna. tycker ditt flow låter lite uppjagat så försök varva ner litegrann och ta det lugnt och förmedla känslan mer, det är det som betyder något i en lovesong! bra låt i helhet, bland de bättre du gjort!
Tackar! :) Mer?
Daamn vilket nice flow bror! De här va fett rakt igenom, tvärtjockt beat! Peace / akå
http://www.myspace.com/akaamusik
Moderator
2009-09-18 15:07
Riktigt nice faktiskt :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
skönt intro, vissa rader e sköna. tycker ditt flow låter lite uppjagat så försök varva ner litegrann och ta det lugnt och förmedla känslan mer, det är det som betyder något i en lovesong! håller med här! öva din andning o utal med.
beatet va inte riktigt my cup of tea, men helt ok.
keep it up
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tkr det var nice, ta om flera tagningar eller lär dej andas bättre (= annars jävligt nice, märks att du har energi när du spela in den, friskt och fräsht känns d haha :D big up
Tackar grabbz :D
Kan även tillägga att jag inte har klippt bort andetagen! Glömde bort det haha :)
du utvecklas mannen!!!
bra att du inte klippte bort andetagen. det är fjolligt, det ska vara REAL!!!!
Tackar Gudde!
kan hålla med dom flesta, tkr det låter riktigt fett mannen, du utvecklas för varenda förbannade låt du släpper och det e förjävla roligt att se! big up! Keep this shit up man! /Spiken
Bra jobbat JL, keep it up!
www.joacimlocksen.se
DAMN! du har blivit fett mkt bättre mannen! håller med DanyH men annars äre fett som fayn (Y) UPP MED DENNA!
Tackar för dom fina kommentarerna! Det värmer :D Fler?
yeas, jag tänkte lägga en längre kommentar på den här låten, så jag börjar med att säga att jag verkligen inte diggar (kalla mig sjuk) folk som rappar om deras tjejer, att dom betyder så mycket, eller åtminstone inte när dom säger det i introt, låter så hmm ja smörigt och det passar inte in. I vanliga fall kanske man borde tycka det är rågulligt eller någonting men ah det känns lika vanligt som man byter underkläder.. Förstås så är det ju sweet att du sjunger om din brud, men det passar inte att säga det i introt.. Refrängen passar jävligt bra till låten i sin helhet. Det jag gillar med låten är att den är i ett mycket snabbare tempo än dom flesta kärlekslåtarna och det gillas! Som jag brukar säga, diggar din röst och det mesta, i princip allt jag har hört av dig har förmedlat bra och låtit bra, men då är jag väl inte en besserwisser heller som lyssnar noga på varje hundradelssekund efter fel och sånt heller :) Den här var jävligt tung och nog en låt som kommer hamna i min mp3 bland de låtar jag bara lyssnar på, och med den här refrängen satte du pricken över i Big upp J.L fortsätt i den här banan!
i'm just a secret
Tack för kommentaren! :D
Upp! Fler?
haha, jag har nött den här låten stört mycket nu, bra jobb!
Haha nice! Går fortfarande att ladda ner! Så fler kommentarer kan ni langa!
Producent
2009-10-05 00:01
vem har gjort beatet? han förtjänar en fet jävla lavett. tyvärr stängde jag av en bit in i första versen då detta inte var något alls för mig märkte jag.
Ajjt ajjt smaken är som baken! :)
förstår inte varför man klagar på andningen?? klart de kanske är lite höga andningar, men att ta bort dom helt, förstör! låter klart normalare och snyggare inlevelse med andningar, sänk dom bara! :) riktigt bra låt tycker jag! fortsätt.
okej nu va ja helt ute och cykla.. vet inte vad jag tänkte på de där med andningen, haha.. aja ni hajar kanske på ett sätt även om ja va helt bakom flötet när ja bara skrev utan sammanhang. Sry för dubbelpost boii!:) /cricko
Snälla ladda upp den låten igen :>