I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

piss inte kiss- jag e skum

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-16 14:31

piss inte kiss- jag e skum

Länk till http://www.speedyshare.com/645173302.html

text:

jag e sjukare än sjukast
medans du e fjolla å mjukast
varför spelar du dum, du beter dej dummast
jag e så skum när jag super, så kalla mej skummast
jag e så skum när jag super, så kalla mej skummast
å du röker så mycket weed, att din pappa säger
- du e flummast
jag e inte rappare bara för jag har lyssnat på wu-tang
eller bor i förorten å snackar slang
jag e inte sex beroende bara för jag går på stripp klubb
älskar sex på toan på en pub
å att du kär i din egna mamma, jag bryr mej inte ett jävla dugg
jag e ruff, för jag har slagit ner poliser
jag e tuff, för jag har knullat med fitter
500 hundra jävla spänn
kostar min stil, det e bara att hämta den
sen kan du å jag, din tjej börja skämta sen
du kan filma, jag slickar henne
eller vill du ligga jämte
å pilla på ditt såriga ollon
jag e magiker så jag kan göra trolldom
förvandlar dig till en "snabb ninja
som sniffar på en blodig binda
-du e sjuk man
å du heter woozy, men varför heter du på lunar linda?
- håll klaffen.... YO. yo
jag e lika normal som en avtändning
ha ha detta va en bra vändning
i låten
å kvinna jag vet att du älskar sperma såsen
å du sätt dej i buren å dansa, å lås den sen
där kan du dansa, shaka röv för all framtid
ge mej en kall drink med mycket is bit i
du kan ringa bris om du har problem, jag svarar
du kan förklara dina problem, ändå du bara gillar karlar
jag har problem, men tar bara napp flaskan med sprit i
å jag kan inte hjälpa att du lever ett jävla skit liv

2009-09-16 15:32
Hahahahah, kul att namedroppa mig? ;d

Kom tillbaka när du har lyssnare som diggar så kanske jag svarar hoe, du slänger dissar hit och dit, det värsta är att alla suger stor jävla getk..

Hahahah, peace out man, tack för skrattet! (=

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-16 15:46
Fett :) Fast jag tycker acapellan var lite låg :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-09-16 16:16
En fråga bara^^ Hur många personer han du dissat? Och vilka har dissat tillbaka?
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd

2009-09-16 16:25
Jag har ångrat mig man, var ganska nyvaken så läste inte texten samtidigt.

Svar kommer, du borde inte dragit in min brud i det hela.

2009-09-16 17:33
Woozy P19

Shiit beef på G? :D

2009-09-16 17:41
Nelione

Brukar inte beefa, men ser inget annat val.

Taggar till studion nu, sen får du dina 5 minutes of fame fittpisshorunge.

W

2009-09-16 18:18
asså lägg ner för fan
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!

www.fillson.blogg.se

2009-09-16 18:42
de är nästan patetiskt att woozy svarar.. ni som svarar på hans värdelösa dissar ger ju bara han energi att fortsätta och släppa sin sketna musik..
Sleep is the cousin of death

2009-09-16 18:47
B.N.B
Som jag sa, jag hade inte brytt mig om han bara snackat om mig, men han drog in min brud i låten, där går gränsen.

Vad hade du själv sagt om han dissade dig och drog in din brud, (eller pojkvän), i låten? Hade du bara sagt åt din partner "Äh, han suger ändå så.."?

Nej, tänkte väl det.

W

2009-09-16 19:17
Låt mig säga en sak det_stavas_fel , det där var rent utav åt helvette, helt värdelös diss, torr knappas allt annat du gör är bättre, lär snarare ligga långt under denna diss. Jag har hört låtar av woozy, och din diss, du kan slicka spädbarnsspya från asfalten jämnfört med vad Woozy släpper.
Im not here and this is not really happening

2009-09-16 19:28
å du heter woozy, men varför heter du på lunar linda?
- håll klaffen.... YO. yo

det e det ända till woozy

så inget annat i texten har med honom å göra
men vill du dissa för lunar linda, so go for it

2009-09-16 20:18
woozy

antagligen hade jag inte ens nämnt låten för henne och helt enkelt inte orkat lägga min tid på nått så pinsamt som piss_inte_kiss, men kör du på de blir nog bra.

för o säg nått vettigt i tråden så kan jag säga att du behöver komma onbeat pissintekiss..
Sleep is the cousin of death

2009-09-16 20:45
Piss inte kiss
Vafan hade du förväntat dig?
Du sitter och "rappar" om att knulla andras flickvänner osv, och enda namedroppen du gör är Woozy, hur fan ska jag ta det?
Vi får se om jag släpper dissen imorgon. (Ja, det var tänkt att den sku släppas ikv, av olika anledningar gick det inte.)

B.N.B
Har jag sagt att det var jag som visa den?
Hon kan ha sett den själv eller så kan nån annan ha visat den, eller hur?

Men ja, hon fick veta att en snubbe dissade mig, det var innan jag läste igenom lyriken som jag skickade länk, så det var lite late att ta tillbaka, eller hur? :)

W

2009-09-16 21:01
Woozy P19

jo men släpp du dissen på lunar linda raden om du vill

men nu vet du i alla fall hur det ligger till med texten.

Pz

2009-09-16 21:08
Läs det jag svarade på ditt mail, antar att du inte vill att jag ska skämma ut dig (?) i tråden.

Jag ser inte logiken i den där låten, inte på en enda punkt.

En enda namedrop, En enda, och det är Woozy, resten av låten talar för sig själv, vad hade du själv trott?

Och nej, jag tror inte på att endast den råden var riktad mot mig, du har varit pissed ett ganska bra tag på mig, så jag blev inte förvånad över namedropet när jag lyssnade, det jag blev förvånad var över textens upplägg.

W

2009-09-16 21:13
Du suger sårat ollon! Du kan inte göra musik så lägg ner tråden. Lär dig prata innan du försöker rappa, det låter som att du har tungan fast på en lyktstolpe.

Snälla, ge dig bara. Jag har sett dig, det är fan värre än wrong turn.

/Roger

2009-09-16 21:53
Nelione

Brukar inte beefa, men ser inget annat val.

Taggar till studion nu, sen får du dina 5 minutes of fame fittpisshorunge.

Varför kallar du mig de?

2009-09-16 21:54
Inte dig jag menar ;p Sry om det lät så ;p

Menade fitt PissInteKiss horunge ;p

Sry, blame it on me, borde satt såndär avskiljare ;P

W

2009-09-16 22:02
woozy, ja folk som har vett.. bryr sig inte om någon drar in sin brud i det hela... haha herregud..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-09-16 22:07
jag diggar piss inte kiss style

wozzi tycker du verkar lite väl arg
en rad och du hoppar i taket :D :D :D

2009-09-16 22:08
det_stavas_fel AKA Piss inte kiss AKA Whoas Urinläckage.

Vad sysslar du med?
Du släpper skit efter skit efter skit, och det enda du får är slagord och hat.
När ska du börja ta åt dig av de folk skriver?
Och kanske börja inse att du antagligen är en av de sämsta här inne på detta forum.
Hur många dissar har du släppt nu? 20-30 st bara på nån månad?
Och vad har du fått ut av de?, Om inte en jävla massa hat, vad mer?

Om du namedropar en person, sen sitter o försvarar dig för att han inte ska dissa dig?
Ska jag gå o skjuta en person i benet, sedan hoppas på att han inte skjuter tillbaks?
Kanske jävligt dålig jämförelse, men jag fattar helt seriöst inte vad fan du sysslar med??

Whoas egen clown.

Här kommer min kritik.

Din lyrik ser ut att vara skriven av en 3 åring, till och med min styvson hade nog kanske kunnat pilla ihop något liknande, enda skillnaden är att han använder sig nog av intelligentare ordval etc.
Den har inga sammahang, rimmen är fruktansvärt tråkiga!!!!!!!

Ditt flow vill jag inte ens tala om.
Efter titanic sjönk, och varit borta i 10 år, så flyter de antagligen bättre idag än vad du gör.

Snälla lägg ner med ditt löjliga skit och inse att du inte har så mkt mer o komma med här.

Puss
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-09-16 22:16
Vem är den här grabben, som kallar sig för piss inte kiss
Dom borde sluta sälja kondomer för den gjorde en stor jävla miss
och det är jävligt trist, att du inte förändrats något sen sist
för som en alkoholist kommer man aldrig bli en artist
men jag e perfektionist och slutar alltid som en finalist
och att du kommer vinna mot Woozy, ah jo visst!

När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-09-16 22:25
Din lyrik ser ut att vara skriven av en 3 åring, till och med min styvson hade nog kanske kunnat pilla ihop något liknande, enda skillnaden är att han använder sig nog av intelligentare ordval etc.

Ring mig när det händer och innan dess ska du inte uttala dig har du själv klargjort

2009-09-16 22:51
Jag tycker det är lite lustigt.

Piss inte kiss måste ju vara den just nu mest omskrivna personen inne i audio video. Oavsätt vad folk tycker, oavsätt om han är bra eller inte..

att ha folk som lyssnar på ens musik är väl kul för alla som håller på med det. det är vi alla överens om, men när dom har lyssnat på nån dom gillar blir det inte mycket mer. händer att nån kastar iväg ett mail till personen dom lyssnar på, kanske säger till sin närmsta vän "har du hört piss inte kiss?! han e så jävla najs" men det bygger inte så mkt..

det som bygger en stor riktigt bra fame är alla som slaviskt måste hata på nån, lämnar kommentar efter kommentar om hur dålig han är, snackar me alla sina polare om den där jävla... osv osv..

min poäng är. utan att fatta det, har alla som bombar piss inte kiss trådarna me hat bygt upp hela hans shit utan att ens fatta det själva.

ja skrattar alltid lika mkt när ja läser dessa trådarna!

all respekt till piss inte kiss för att han fortsätter!!!
www.myspace.com/melvinjunkyard

2009-09-16 22:52
Nelione

Så du menar på fullaste allvar att du tycker den här grabben har alla hamstrar i hjulet snurrandes?
Eller du är bara en nära vän som försöker ge han lite självförtroende?
Lägger man upp en låt här på whoa så får man vara beredd på HAT.
Vilket jag också ALLTID är när man lägger upp något här.
Var är annars moralen med att be om kritik?, eller att ta en chans när man skrivit nåt som man VET om att man inte kommer få bra kritik för.

Detta är bara min åsikt på vad han nu sysslar med.
Känns sjukt meningslöst att sitta o knåpa ihop disstexter som tar 5 minuter o skriva
(Vilket jag hoppas att de verkligen gjorde)

Bara för att tillägga.
Snubben mailade mig igår och gnällde om att jag hade skrivit " Den här låten var fruktansvärt dålig " eller något liknande.
Ser du mitt dilemma? jag tycker det e kul att jag väcker så pass mkt irritationer att han måste dra iväg ett mail :)

Förlåt om jag sårade någons pyttekänslor.

Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-09-17 09:56
"älskar sex på toan" ^^
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Rappare

2009-09-17 11:23
orka att piss inte kiss dissar varenda person som dissar han i dessa trådar^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd