Texten: Reff: Vi är dom, dom Som sitter i studion och blazar/ Vill du komma hit så kan ni få testa/ Vi är dom, dom Men ni kommer inte våga/ För vi är för bra för er nivå - ha/ Vi är dom, dom Håll käften polarn vi spränger ditt face/ Och ärligt talat röker Charlie ba en blaze/ Vi är dom, dom Som lägger det bättre än alla andra/ Och ärligt talat polarn är vi fan så jälva balla/ Vers1 - ROFFE: Kommer med tunga grejer, hissa eller dissa Vi får skiten att bounca som dina slappa tissar/ Jag är tvättäkta, som (yes) jävla rengöring/ Som ett psykopat på crack (Japp helt odödlig) En patron som piercar din tröga panna/ Du platsar i rullstol medans vi bara vandrar/ jag Vill inte beefa dig, för du är så jävla gay/ kommer jag för nära är jag dead, så stay away, ditt fiskfejs/ Dissar allt om dig från din farsa till din fula morsa/ Japp det är sant att hon är en skitbillig hora/ Hon är fettjock, pank och har en jättebred bak/ Hon knäcker extra med sin fitta som mitt garage/ Kalla det hat men jag tycker bara inte om/ Tröga jävla fittor som grinar ut på sin blogg/ Bryr mig inte om er fula dagens outfit (slyna)/ Sticker knivar i dig och njuter när jag hör dig skrika/ Vers2 - Charlie: **** mannen här nu för att visa sitt stånd Och du blir laidback ungefär som när jag sänker en bång Och det händer nog en gång att din killen får stånd Men det blir ändå inget av för lilla flicka du är trång det kan bli fett med farligt när du visar ditt vapen Men det blir flod explosion när jag trycker kuken i gapet Hur tror du hon tar det ja det är självklart i baken Din penis är mer som nålen på dom som trycker vaket Vinden den vänder men inget som händer och ingen som vet Ingen som ser att det faktiskt är ditt äckliga fula hus jag bränner ner Åh om du har modet så kan vi köra 1on1 Sen kan vi ju fråga publiken vem av oss de var som vann Är nästan samma snubbe som du träffa på klubben Men med ett nytt flow ett nytt mode inte längre nån **** Men okej okej visst det är kul Ungefär som när din fräscha mamma suger min kuk Vers3 - ROGER: Du kommer nog aldrig höra nån som kan droppa det som jag/ För jag är den bästa rapparen som ni har hört här idag/ Byt kanal så ska jag försöka göra samma sak/ Du får tillbaks för alla kassa bars du droppar varje dag/ När du står i ditt rum och reccar så står jag här i studion/ Det blir lika rökfyllt som när CHARLIE bränner en bong/ Det är sanning - ja ni vet hur vi gör det/ Ge oss ett beat med bas så vet ni att vi förstör det/ Yeah - Vi droppar bara tunga bomber/ Vill du vara med får du bjuda på andra ronden/ Jag har blivit arbetslös så jag har inte råd med mat/ Och det är jobbigt när man har räkningar upp i tusentals/ Men jag tror jag klarar mig bra med det lilla som jag har/ Om inte säljer jag allt och drar till USA/ Och jag märker nu att det finns inget papper kvar/ Så ROGER signar nu ut det är dags att stänga av/