n.M.e, Alex Soul & XL - Kan inte sluta kämpa (cricko mix)
En ny fet track är uppe, med ennu fetare rappare inblandat i mixern! Upplägget följer såhär: Vers 1: n.M.e Reff/vers 2: Alex Sould Vers 3: XL Mix: crackhoen.M.e, Alex Soul & XL - Kan inte sluta kämpa (cricko mix) Ge kritik och sprid som jubelidioter :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CRICKO OM DU SKA MIXA MERA AV ALEX SOULS DELAR FÅR DU SKÄRPA DIG REJÄLT! antingen låter du det vara omixat hans del, eller så låter du alex mixa sin del sjäv! om du ska lära dig att mixa r&b/sång verser/låtar. lyssna på r&b artister ofta så kommer du förstå hur det ska mixas.... sry om jag tog i, men jag blev förbannad över hur mixningen över hans del blev. :) hatar inte men vart lite arg. Annars förövrigt låter det bra! n.m.e ditt flow är gr8.. xl, du vet att jag diggar ditt flyt etc.! mer orkar jag inte skriva! peace! :)
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
lyssnar imorrn , så jag har ngt att se fram emot , hoppas den är riktigt fet =) och hoppas inte whoa sover för mkt för att kommentera ! onelove , always peace!
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
Tunga grejjer! Alex röst är så jävla fet, NME du är riktigt fet på svenska, fortsätt! XL du gjorde det bäst! Tvärfet låt !
http://www.myspace.com/akaamusik
Moderator
2009-09-09 22:58
Innan jag lyssnat känner jag såhär, att det kan vara ett track med dom tre fetaste på det den här delen av forumet!XL lägger det klart tyngst på låten, helt underbart vad han utvecklats från när jag började lyssna på honom. Varit min absoluta favorit dom senaste månaderna, lägger det riktigt dödligt bra. NME lägger det tight också, kul att han kör på svenska ibland. Dock gillar jag han mer på engelska, det är sånn skillnad på när han rappar dom olika språken, men fett ändå. Och Alex Soul , helt underbar röst. Gör helt grymma reffränger och det klingar så skönt i örat när han sjunger. Alla tre har så stor potential, blir helt överkänslig när jag hör sånt här.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-09-09 23:00
Och Cricko såklart, tycker det är klockren mix, på sången också så jag gillar det också. Du fortsätter att mixa fram hitsen här på whoa! :)
Ni spottar på för fullt o de gillar vi iaf jag! haha båda två gjorde mycket bra ifrån. en bland dem bästa med dig på svenska tycker jag :) fortsätt leverera musiken! peace vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
men ramuz du förstår inte. cricko har mixat heeelt fel när det gäller alex souls del, han ä själv fett missnöjd.. om du lyssnar på hans andra låtar kommer du höra varför... :P
Moderator
2009-09-09 23:11
Det är lugnan jag fattar vad du menar ungefär , men tycker det låter bra så hade inget att klaga på :)
ramus: det jag menar är att det låter fööör kleent, låter för mesigt! det är för tomt! är så van att höra alex med maffigare mixning! nu förstår du? :D
Ps glömde dig Xl hahah. du var också tung på spåret Keep it up!
www.youtube.com/viggemusic
Tack alla sköna människor men sluta tjafsa om mixen nu fan :)
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Håller med krylleh-B P17 där med mixningen! låten var feet asså:) diggar allihoppa
https://soundcloud.com/mendelsonbits
krylleh-B P17: Jag frågade honom många gånger vad han tyckte om mixen, för att va säker, och han gillade den sa han.. Annars hade ja självklart aldrig släppt, utan mixat om tills han gillade sitt sound! Så noga va ja mot alla 3, låta dom tycka och ställa först, innan släpp Så klandra inte på mig på de sättet är du snäll!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker Cricko gjorde en underbar mix inget att klaga på , alex soul : kanske inte hade sina vanliga mixxnigar är ju inte helt fel tycker ändå han låter ganska mesig;) men du har en underbar sångröst ! n.M.e : jag älskar din musik och de vet du ! Diggar denna låt men skulle aldrig tänka mig du och XL. Du dissa ju honom haha. men bra låt gör FLERA TSM !<3 xl : du är fortfarande min favorit när de gäller svensk rapp snälla släpp erat mixtape nu jag längtar som en jävla idiot(ursäkta språket) riktigt bra låt på länge, sånt här gillar vi här hemma !
shit. asså denna mixingen på nme va fan riktigt fet. tracken e helt insane asså, alla droppar det fet som fan! sparas och det diggas enormt pöjks!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
alla gjorde det fett tajt!. reffen är sjuuukt feeeet !!!
glömde säga, tro det är första gången ja hör nme på svenska, tuungt mannen!
yeah, låter bra .. XL du lägger sjukt fett! Vice Versa up in this!
soundcloud.com/jerrones
nice att folk diggar:)
http://alexsoul.com
mm, bra med kommentarer, själv tycker ja även att de låter super! mer kommentarer nu :)
bra låt :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
fan va bra! diggar denna.. den gick rakt in i hjärtat :) / M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
låter cuul allstå, nme kan ju svenska också ballt! XL riktigt bra man! bra crickan! peace
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Hög klass, nMe, alex och xl är en fet mix!
aahshit, den va riktigt tung grabbar ! fast tycker om nme mer på engelska =) xl du la det great!
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
XL är bortrest så jag tackar åt honom, tack allesammans för den utförliga kritiken! sen säger jag, mer kan ni whoa! de förtjänar den.
UPPS! sov inte på denna
http://www.myspace.com/akaamusik
jag är vaken! Låter riktigt bra! men tycker n.M.e är bättre när han rappar på engelska Alex bra som vanligt o XL likaså
Så himla skön låt! Alex röst är underbar, XL Diggas alltid;) ,n.M.e ? faktiskt aldrig hört, men låter bekant. Låter fett nice endå. Diggas upp till hundra!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
110 nerladdningar och så lite kommentarer! Usch, kommentera! :)
åter igen, riktigt bra låt av er! spelats mkt senaste dagarna! :) skulle va nice om ni grabbar tog en lyssning på min låt med o lämna ngn kommentar :) "dizzy - long ago" kan ni leta efter ;D maha.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2009-09-11 13:28
riktigt fet mina lidlbröders ! . skit fet
:)
Riktigt jävla skön !!! :D pz / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
soft att de gillas, mer?
tycker det är lite snålt med kommentarer till en fet låt som den här, bättre kan ni Whoa!
denna laddar ja ner å lägger in på mp3:n , fett skön låt med bra räppers ;) 3/5 kronor ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Jag slängde även upp den på youtube, för intresserade! Locksen gjorde en schysst bild även, så de tackar jag och bockar för! en bra låt förtjänar en schysst bild! :D
fett nice
http://alexsoul.com
Alla lägger det riktigt jävla bra alltså. Kul att höra N.M.E på svenska. Bra jobbat. XL kompis, vafan har det hänt med dig? Du är på en helt annan nivå än vad alla andra är. Riktigt jävla bra. Faktiskt den bästa versen jag hört med dig! Crickan, du blir bara duktigare och duktigare. Fortsätt leverera! Fortsätt med det här.
3,5 minuter ståfrås på kroppenkan inte klaga ! :) bra skit grabbar keep this shit alive :)
Tack för alla kommentarer !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
jafan, men bättre kan ni gubbar, kommenteraaa och sprid skiten! <3
185 nerladdningar, så vart är alla kommentarer? måste ju finnas nått att säga om låten, dåligt som bra?
TungtTungt av allihopa! Keep em coming! -Sam.S-
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Tackar allihopa sitter med iphonen i bilen och passerar härnösand uppskattas rejält med kommentarerna .. Det kommer mer material det kan jag lova !! Peace ut
Vice Versa!
förresten glömde att säga att jag inte hört n.m.e´s del den va feet man ! :)
Vice Versa!
Ouuuuw. det här är feta grejjer... alla lägger det grymt jävla bra :) diggar reffen som fan ;)keep it up boys /Liri
tackar tackar! vill också säga att alla som är intresserad och är beatmakers" , kan kontakta mig vid intresse av sammarbete ! : ) peace
Vice Versa!
sista upp