Käääz ft Pussy Tiv - En låt.mp3 (hennes första låt)
Shue alla ! var länge sen jag droppade nått och igår skämtade min kompis om att hon skulle rappa , men jag tog det seriöst så jag satte mig och skrev text åt båda eftersom att hon inte hade rimmat nått sen första veckan i 2an. mixen står Lazy/linneanord för , nån av dom iallfall ! haha:D
detta blev då resultatet: Länk till http://www.speedyshare.com/144649643.html
Text:
käääz:
en crazy kille,som har hoppat ut ur papperskartonger och kastat vattenballonger med mina tangakalsonger är lång och smal,men äger dock ingen tvättbräda coca-cola company bidrar ju till min fettvävnad
Emma: du suger mer än vad jag gör när jag gör Bj's en mogen kvinna,18 år, som gör en feet hit jag langar ju den dära rappen som blir tvärfet som dom med downsyndrom eller andra med hjärnfel
käääz:
så lyssna eftersom att det är käääzidy käääz mitt shiet är bra medans erat är wackidy wack så upp med fem i luften ,HIGH FIVE SVININFLUENSAN våran stil är bättre även om vi lämnat stilen hemma
Emma:
mitt namn är emma,sorry jag glömde att säga det är hon som kommer slå dig medans alla tjejer ser så grabben bäst du passar dig din lilla bättyboy så du nu inte går upp i rök som en gävlebock
käääz:
jag är jävligt tjock,eller nej jag mena ju rappen som spottas ut av den stammande rappande grabben vi är finsmakare klart som fan vi klunkar vin detta var då käääzidy käääz med tjejen Pussy Tiv
aja säg vad ni tycker haha.. pz! ge oss konstruktiv kritik! oyeah!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|