MBFIMG Wish They Bumped Into Poeteek
...but they didnt enjoy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stör mig enormt på att de är heelt totalt osynkat! -.-' men för att dömma rappen så diggar jag det man! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hahah det är den inbyggda cameran i min macbook pro hahah thanks man :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag måste ärligt talat skriva i din tråd för du skrev i våran. Du kastar skit på några som är helt normala och själv lägger upp ett klipp och är en wigga? Please wigga please..
street ya du måste skämta va?
1. Man är inte helt normal om man gör en video där man springer runt med top-streetwear kläder i norrlands skogar. 2. U surprised to find a "wigga" in a SWEDISH hip-hop forum? Fattar inte vad grejen är, 75% av mina kompisar är svarta, min gudsson är svart, min flickvän är svart, min styvpappa var svart, mina 2 mentorer är svarta, tror du jag omringar mig med svarta av just den anledningen, att dom är svarta? naaah...det är bara så det är blivit, det är dom människorna som har visat mig mest kärlek och respekt, so i couldn't care less about their skin-colour... times change man, folk beter sig, klär sig, pratar, hur fan dom vill, spelar ingen roll vilken färg dem har på skinnet, kolla på celph titled, termanology, eminem! vad fan e grejen? bara för ni inte har sett något annat än inavlade bönder som är nära besläktade med björnen där uppe ska du väl fan inte komma å snacka shizz? one love.
Sluta bara tro att du är något inför andra människor.. och igenom att slänga en äckligt jävla omogen kommentar visar ju bara vilken jävla mupp du är. Tror du jag bryr mig de minsta lilla om din bakrund? .. Kunde inte bry mig mindre. Gå och lägg dig för fan och väx upp.
ALLA är något my man...thats the point of it all... haha det var konstruktiv kritik på eran lilla fjällvandring, puss! Saahhh, emcee's angriper och försvarar, u should know this! vad ska du säga i ett battle om någon knäcker dig? "tror du jag bryr mig om vad du säger eller..." NAAW MAN! U suck! one love.
try me =) .. Ha de bra.. markoolio
tyvärr, jag är inte lagd åt det hållet. one love.
markoolio är tunga grejer :D det var det här med! :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Kommer inte kommentera ditt filmklipp utan jag störde mig på nått du skrev i ett av dina inläggMan är inte helt normal om man gör en video där man springer runt med top-streetwear kläder i norrlands skogar. så man får tydligen inte köpa eller gå runt i vilka kläder man vill nu förtiden ? eller var de just för att dom är från norrland eller ? i dont get it
gotta love the haters! jag ska kolla på den sen, pallar inte pausa musiken i got goin on right now. be back later man!
Ordet STREETwear talar för sig själv... Street + Norrlands Skogar = Wrong
alltså de där kan nog ha varit de sämsta argumentet jag hört så om jag handlar mina kläder på myrorna och glider runt i i norrlands skogar är de också fel ? eller måste man ha tuffa kläder från usa för att du ska gilla ?
Nej, what im sayin is...varför ska man försöka se ut som något man inte är? Dom där grabbarna glider runt i street kläder men jag kan nästan lova dig att dom aldrig kommit nära någon form av housing-projects i hela sitt liv...
ja ja men vad tjänar man på att klaga på hur folk klär sig ? förstår som inte riktigt , kritisera videon istället för själva personerna och doms klädstil
Introt gör det jävligt svårt att ta det på allvar haha så löjlig du låter.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
det finns ingenting i videon att kritisera, det enda den visar är deras beteende och utseende - så det är vad jag kritiserar.
tror du det är en allvarlig grej eller? one luv
Du låter som T.I. om han hade blivit slagen med ett basebollträ i huvudet varje dag han vaknade upp under 12 års tid.
Promotor
2009-09-08 16:47
Digga din stil! Digga dock inte alla gnällspikar som trashar ditt forumsinlägg! Har du nån audio så man får höra lite mer av vad du går för?
Synd att jag och TI har helt olika dialekter. Lets get this clear... Alla ni som tycker det är "fjantit" att jag snackar new york slang ... get outta here. Min musik är inte avsedd för varken "svennerappare" eller little wayne fans... (Undergrounders n Ol' Schoolers Stand Up) Så om ni inte respekterar vart jag kommer ifrån, yttra er inte ens! matter a fact, säg upp er från Hip-Hop världen! För om ni inte gillar kaxiga attityder, grötig slang, 4XL kläder och folk som bjuder på sig själva utan att bry sig om de ser "fjantiga" ut, så gillar ni inte Hip-Hop. Peace
Det mesta finns på myspace.com/eeksweden resten finns på youtube! sök efter TASQ och Poeteek ;) Jätte kul att någon fattar vad jag snackar om och diggar vad jag gör! Take care bro One Luv
Tycker du la det soft man, skönt röstläge, låter kaxigt! Varför klaga på något som vi verkligen har brist på i detta forum? Fan detta är fet jävla klass i jämfört med all annan skit som skräpar här. THINK nigguzzz! pz
tack så mkt Mr-Treat, fet låt på din profil btw
Jag diggar! Håller också med om att så här pass oldschool hiphop är en bristvara!
Hej
Tungt, exakt som de säger. Det saknas old school i sverige... and Poeteek is gonna bring it back.. peace bro!
Detta är Tväärtuungt! håller med Mr. Treat rakt av ! Forget about them others, they wont get anyway ! Mooore of thiiis ! Holla`
http://www.myspace.com/toniangelo026
feeet som markoolio!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
they wont get anyway get what anyway?
helt allright vers, tyckte det var lite långt intro med a.k.a's and whatnot.
keep doin ya thing tho!
1!
finally some people that feel me! one love
-asma : om du läser lite högre upp i tråden så var det lite haters som kallade hans stil wiggah o.s.v. Det var de jag menade ! Bless!
http://www.myspace.com/toniangelo026
liten upp =)
hahaha vad e de för fel på topstreetwear? jag handlar mycket Karl Kani och rocawear av den butiken. däremot pissar jag på alla "coola" jeans med stora tryck som dom säljer, men om man letar noga så hittar man en del guldkorn faktiskt, även om 90 procent av deras utbud är pinsamt och riktat till just små vita kids som vill va down :D till videon: versen va ganska fet, jag har inga problem med dialekten eller all slang, men däremot så gillar jag inte "peace maahfuckas" i slutet, även om jag vet att du inte va seriös där. kändes lite överdrivet bara. överlag bra gjort ändå
Detta är min forumsignatur
FUCK ALL YA HATERS HAHA!!! Poet-eek du är tung som fan varför gjorde vi aldrig klart våran låt för fan va dum jag är ! Iaf versen är tung som fett skönt men någon på whoa som kan sina grejer... Så mannen Hala at me for collabo !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
det finns ingenting i videon att kritisera, det enda den visar är deras beteende och utseende - så det är vad jag kritiserar. well, roligt att du säger så eftersom du själv lyckas skapa en uppfattning till dom som tittar
om hur "hood och blingbling hustler" du verkar vilja vara
Så skippa snacket då du uppför dig precis likadant själv.. Se inte mitt svar som hat utan lär dig av dina misstag istället. end of story!
Rappen var bra förövrigt.. fortsätt rappa för jag tror att du kan gå långt om du bara håller i!
Peace!
"hood blingbling hustler" i en låt där jag säger "we gotta slay little wayne use ya brain now" ? "n hangin toys on a chain is the thing now" ? jag tycker inte det verkar så mycket som jag vill vara en bling bling hustler, om man lyssnar på vad jag säger, n thats what hip hops all about init?
haahaha poeteek är motsattsen "hustler bling bling gangstaboy..".. belive me känner han. han är hiphop so fuck ya'll haters...
asså pinsamma folk e :P e du wigga för att du råkade bo i new york och börjar snacka deras slang? som vanligt så lägger du de farligt asså ;) like your attitude! Blesss maah wiiggaaaaa :D
poe spittin it fresh som vanligt. synd att man måste upprepa varje rad 4 gånger för att folk ska fatta raderna numera bara, damn all o y'all "hiphopers" out there, ni e PUNKS! lazy ass motherfucks som inte tar er tid att kolla in äkta rytmisk poesi när den är som bäst bara för att det saknas autotune stämmor och poppiga nintendo beats. sheeez
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
tack dogge hahahahhaha phono! made my day!!! much luv 2 yall
varför envisas alla rappare som slirar runt på engelska att skriva skriva engelska (swengelska) på ett SVENSKT forum? :D ser sjukt bajsnödigt ut. versen var helt ok!:)
nice vers man..
Min musik är inte avsedd för varken "svennerappare" eller little wayne fans... (Undergrounders n Ol' Schoolers Stand Up) Så om ni inte respekterar vart jag kommer ifrån, yttra er inte ens! matter a fact, säg upp er från Hip-Hop världen! För om ni inte gillar kaxiga attityder, grötig slang, 4XL kläder och folk som bjuder på sig själva utan att bry sig om de ser "fjantiga" ut, så gillar ni inte Hip-Hop. håller med varenda ord du säger mayn :)
bring the old school back and thro' that lill wayne shit right in the trash!! peyz /B
Fattar inte varför det är konstigt med att lyssna på hiphop och rappa om man bor i norrland? Vad fan är skillnaden? Förutom att folk "åker på skotrar och leker med renar på gården"?
Dra åt helvete!
anna_m_maria: jag är italian-american, så jag blandar mycket språk i vardagen. Blaziiin: big up! Entertainment: det är ingen east-west-south-north grej, det handlar om att hip-hop är en streetculture, n as far as i know, finns det inga housingprojects i norrland, självklart är det okay att lyssna på hip-hop och rappa, för musik är musik, men man ska inte leka street för det.
Bara för att man rappar leker man inte "street"? Jag bor i norrland, i Östersund som verkligen INTE består av typ skog och renar? Hur som helst är alla ställen likadana. "street" för dig är väl att knarka och spöa upp folk som sticker upp, och sånt folk finns det över allt över hela jävla planeten. Så annat kan du fan inte påstå. Och för att en viss person bor i "skogen" som ni kallar det rappar om till exempel våldsironi, våldtäkter, psychorap är helt enkelt denne persons val. Man får skriva om vad fan man vill, bara för att man skriver en text om tex knark är man inte street, och man kanske inte ens går på skiten. Man skriver det som din fantasi erbjuder dig.
Dra åt helvete!
Entertainment P17Förutom att folk "åker på skotrar och leker med renar på gården"? hahahahhahahaa dagens bästa:D Du e fet mannen!! No doubt bout it!
Om du läste vad fan jag skrev så... Musik är musik, skriv om vad fan du vill, lyssna på vad fan du vill! BUT, gå inte runt å lek hoodboy å prata streetslang om du inte är från the hood, och är uppväxt med slang, alla jävlar som snackar "shoo brush va händer jao" med sina kompisar men "goddag far, hur har din dag varit" med sina föräldrar är ju bara så fake man kan bli, och hip-hop ska va äkta. Poe signin' out!
Glider inte direkt runt och ba "SHUUUBRRUUUUSHÄÄÄN VA HÄNDER LÄÄÄN". Jag pratar som vanligt folk med lite slang som alla runtomkring sig använder? Och om farsan inte tycker om att jag blandar streetslang och norrländska kan han ta sin stockholmsslang och köra upp den i arslet. Fattar fan inte vad du jiddrar i. Note: Speciellt när min egen farsa använder sig utav uttryck såsom "baxa" etc.
Dra åt helvete!
Om jag någonstans har sagt att Alla norrlänska rappare leker street så vore det underbart om du kunde citera det, och sen vill jag veta vart jag har sagt något om just dig, och när jag sa att jag ville veta vad din åsikt är, allt jag har sagt har varit riktat till den där "Henka" och hans små ginies till crew. N I Said: Poe Signin' Out! PEACE!