Metz - Just drink ( party ) Nytt track ! Har inte släppt något på ett tag så här e en ; Länk till http://WWW.ZNAPMUSIC.COM/METZSläng en kommentar !textEyoo jag mixra med drinkarna så du blir helt lulligalla vill ha något av mig för jag e gulligjag ger dig något som ingen annan kunnat ge digjag drar ut stolen brevid mig så du kan sätta digi detta ögonblick ger jag dig en drinkjag ber dig ta det lugnt sen säger jag stick , nÄjag e en gentleman och jag e den som kanvisa vad som finns och visar vad som fannskroppen skakar och huvudet det dunkarpga kvinnor och musiken som pumpaspå fester e det vilt , för att festa alltpå party dricker man man flummar som fan(stick)jag ber dig ta denna drinken om det blir för mycket så hämtar jag hinkenalla personer dom har sina gränsermen fuck det vi ska på flera festerrefr x2You have no choice just drinkon a party without boose can make u faintwhat are doi'n here if u dont got sometake some boose of me and get drunkeyoo my rymes so tight and now im flyin so hiighyo bitch what kind is that ugly guyI got something thats more that even betther than himthe take seat next to me N a show u it (aha)now the thing is that I got moremore than everybody who dances at the danceflooryou know , im the game and the shit is the sameand I dont know if i want bloodlust or fameDo fear me giirl ( noo )why not , I could be a vampire who sucks your blood outbut im not , im cute guy who loves the giirlsbut i apologise but my partyies is my worldstick ; jag ber dig ta denna drinken men om det blir för mycket så hämtar jag hinkenalla personer dom har sina gränsermen fuck det vi ska på flera fester( kind of an Outro)Reff x2
denna e skön :D gillar som sagt attityden .. -peace- upp
Do fear me giirl ( noo )why not , I could be a vampire who sucks your blood out