youngkid P18: Hip hop är inte kläderna, men det visste tydligen alla utom du... Låten var grym, jag gillade den, nästan lite väl smörig för min smak och jag tycker inte att ni kändes särskiljt övertygande i videon. det kändes lite som tre grabbar som sjöng om kärlek men i videon så såg det ut som om ni lika gärna kunde ha sjungit om vad som hellst... Man saknade en tjej i videon, nån som man kunde relatera er text till, "den där tjejen" som ni sjunger om... sen så var regin i videon rätt dålig, först och främst, det känns som att ni typ stalkade och smygfilmade en tjej bakifrån mer än att ni tänkte tillbaka på tiden med henne... Videon är inte vitbalanserad vilket är A och O när man filmar och redigerar, vissa bilder är lite blåaktiga och vissa röda och vissa har bra vitbalans. skärpan i vissa scener är dålig och vinklarna helt katastrofala förutom den framför trappan som skulle varit avsnygg om det inte var förr att ni var klippta presic i midjan... jag säger en fet låt men en riktigt dålig regisör till videon som det ändå känns som att ni lagt en hel del tid på... //Rasmus (jobbar som filmredigerare)
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...